Gå til innhold

Får ikke orgasme ved samleie!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har ingen problemer med å få orgasme når jeg stimulerer klitoris. Hvis jeg stimulerer klitoris mens vi har samleie går det også bra. Men jeg vil gjerne oppleve å "komme" bare ved hjelp av vaginal stimulering også!

Noen tips?

Bør jeg prøve vibrator?

Er en slik orgasme noe "annerledes" enn en "klitorisorgasme"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..tror ikke det er så mange av oss som kommer, uten stimulans av klitoris! Aldri skjedd meg ihvertfall! Ingen forskjell på vibrator/penis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å få en ren vaginal orgasme. Vi kvinner er nok utstyrt med klitoris for at den skal stimuleres. Har hatt en orgasme som lignet litt på en vaginal orgasme en gang. Det var på en måte en "dypere" orgasme enn ved klitorisstimulering. Hvordan du skal oppleve vaginal orgasme er jaggu meg ikke lett å svare på.....prøv med stillinger hvor deres kropper er tett sammen(misjonær) da kan litt friksjon fra hans kropp på klitoris være med på å øke og forsterke følelsen ved at penis støter inn i deg..(ble litt rotete forklart dette....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Litt offtopic, MEN:

Jeg trenger aldri stimulalala av klitoris, jeg kommer uansett, hva er det som feiler MEG?! Er det g-punktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å ligge øverst, du som startet tråden. Da får du maks stimulans og du kan kontrollere tempo, vinkel osv... Innmari godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer hadde aldri opplevd vaginal orgasme før, men en gang når jeg brukte to fingre og ristet hardt med hånda, gikk det som et skudd. Altså ikke ut og inn, men hurtig risting.

Tror mange kvinner trenger kraftigere stimuli enn kun en penis for å oppnå vaginal orgasme.

Tror det kun er et mindretall som opplever rene vaginale orgasmer egentlig. Kanskje sånn fifty-fifty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det finnes ingen supre tips, nei... :veldigsur:

Nei, kanskje ikke noen bombe, hadde det gjort det, hadde de vel vært godt kjent.

Prøv å ligge øverst' date=' du som startet tråden. Da får du maks stimulans og du kan kontrollere tempo, vinkel osv... Innmari godt![/quote']

Jeg synes også det er det beste. Hvis jeg er veldig kåt kjennes det ut som jeg nærmer meg "orgasmekanten" når vi holder på sånn, men det tipper aldri helt over. Jeg må kanskje bare leve med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - det kan hende du bare må vente litt..

Fikk ikke orgasme helt av meg selv jeg heller før etter over 10 års sexliv. Prøv deg fram og varier om du har beina bakover, ut til siden om du sitter rett opp , lener deg bakover eller ligger helt tett ansikt til ansikt så finner du nok punktet som tipper deg over :wink:

Det er ofte sånn at når forventingenen er lavest så blir resultatet best, så jo mer du tenker på å få orgasme jo vanskeligere er det å få den..

Har du prøvd å fantasere under samleie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les noen bøker eks. Tracy Cox "Hot Love", "Supersex" og lignende.

Mange gode råd til hva du kan gjøre for å oppnå forskjellige typer av orgasmer. Flere av dem fungerer faktisk :wink:

Det viser seg dessverre at de fleste må anstrenge seg for å oppnå annet enn klitoris-orgasme. Det er ikke noen beviser for at alle kan oppnå vaginal orgasme heller, men jeg tror g-punkts orgasme skulle være mulig for de fleste, men det krever mye av partneren (eller en dildo beregnet til dette) :sjarmor:

Noen heldige; ca. 10% (eller mindre kanskje) kan styre selv om de vil ha vaginal- klitoris eller g-punkt orgasme. Eller en kombinasjon av to :oops:

Det skader værtfall aldri å jobbe iherdig med saken :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg får vaginal-orgasme, men av og til må jeg ha en klitoral en først, og sånn stimulere kroppen til å komme i "orgasme-humør". For meg sitter alt i nytelsen, hvis jeg prøver å fokusere på hvor bra jeg faktisk har det, og ikke på at "nå MÅ jeg komme", så kommer jeg.... Fokuser på ting du syns er sexy, hvordan kjennes det ut når penis glir ut og inn, hvordan kjennes kroppen hans ut mot din osv... Orgasmen sitter mye i hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er bare gutta som skryter over å ha gitt kvinnene DEN orgasmen.

Det er svært få kvinner som får orgasme uten stimuli av klitoris.

Kvinner trenger lengre tid enn mannen.

Ofte så kommer den sexuelle gleden først i sen voksen alder. Det kan komme av at de har tid, ingen småbarn som man er sliten av, ingen barn hjemme osv. Man har etter år lært hverandres behov å kjenne.

De kvinner som sier de har orgasme med hvert samleie bare med penis i vagina, de vil jeg si lyver.

Så vit at de fleste kvinner sliter med det samme.

Derfor viktig og forklare sin partner hva som må til. Kansje vanskelig i et ungt forhold? Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kvinner som sier de har orgasme med hvert samleie bare med penis i vagina, de vil jeg si lyver.

Jaså? Så det kan gjest si, Kan vel f**n ikke du, som høres ut til å være en mann (attpåtil) vite alt om!

Hvordan kan du, gjest (som sikkert ikke svarer på dette :sinna: ) kalle meg en løgner?

Har du hatt så mange kvinner, liksom..... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Aha! Jeg er en løgner altså?!?! Fint å få det forklart av deg, kjære anonyme gjest! Noen av oss for det, andre får det ikke! Det viktigste er å elske å elske, da kommer nytelsen mye kraftigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min første ordentlige orgasme under samleie etter 8 års sexliv.

Da hadde jeg nærmest gitt opp å noengang få det.

Jeg får det langt i fra hver gang, nå heller, men innimellom. (Gjerne hvis jeg er spesielt kåt)

Meg på toppen, er definitivt den beste stillingen for orgasme.

Det er som Suzy sier, at da kan du regulere selv. (spesielt vinkelen er viktig for meg.) Dessuten elsker jeg å se på mannen, der oppe i fra. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pterodactylkake

kaller du meg en løgner din homo??? Du er bare misunnelig for at du ikke ligger bevisstøs og i lykkerus etter hvert eneste knull, mongoskalle! :kjempesinna: ikke døm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en som sliter!!!

Helt teit å si at de som sier det juger..., det vet du ingenting om, men kan vi komme tilbake til tema???

Jeg skulle akkurat til å legge inn en diskusjon ang dette tema, når jeg så noen kom meg i forveien.

Jeg har fått ny kjæreste og jeg har aldri hatt så bra sex før. Før var jeg mere sånn "kan du snart bli ferdig" og lå og tenkte på hva jeg skulle lage til middag dagen etter osv. Varte knapt ett kvarter...., men med han nye er det helt anderledes. Vi holder på i mange timer hver gang og det er like digg vær gang, MEN jeg sliter med å komme, og det stresser han litt som igjen stresser meg!

HJELP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt teit å si at de som sier det juger..., det vet du ingenting om, men kan vi komme tilbake til tema???

Jeg skulle akkurat til å legge inn en diskusjon ang dette tema, når jeg så noen kom meg i forveien.  

Jeg har fått ny kjæreste og jeg har aldri hatt så bra sex før. Før var jeg mere sånn "kan du snart bli ferdig" og lå og tenkte på hva jeg skulle lage til middag dagen etter osv. Varte knapt ett kvarter...., men med han nye er det helt anderledes. Vi holder på i mange timer hver gang og det er like digg vær gang, MEN jeg sliter med å komme, og det stresser han litt som igjen stresser meg!

HJELP!!!!

Får du orgasme på egenhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en som sliter

Ja, får det og får også orgasme med kameraten vår (vibratoren), men vi vil liksom få det til uten hjelp også..., han tror han ikke klarer å tilfredstille meg og det er jo utrolig dumt. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...!!! Har sagt at han er helt klart den beste og jeg har aldri hatt det så bra, men jeg er redd han ikke tror meg!

Dette resulterer til at jeg stresser og kanskje ikke kommer pga det..., vet ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...