maja8522 Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Jeg ha vært på 2 dater med en fyr som jeg synes virker ganske så okey... Vi skal møtes igjen i helga og han foreslo å se en film....Jeg regner med dette betyr han vil ha sex, men jeg er ikke klar for det enna... Så foreslo kino tilbake, han sa det var greit. Betyr filmkveld egentlig at gutten mener det er på tide å ha sex?
Gjest Lenni20 Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 njoa.. det kan bety mangt jeg var på en første date med en som lagde mat hjemme hos han så så vi på film. ingen antydning til sex, kan jo hende det virker litt mer avslappende og hyggelig å være inne og være for seg selv, men du må selvfølgelig ikke gjøre noe for at han skal ''like'' deg bedre. han dør ikke av å vente.. er han interessert holder han nok ut 1
Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Med mindre du tror han kommer til å presse deg veldig, er det jo ikke farlig å bli med hjem til han, viss han gjør noen fremstøt bare sier du at du ikke er klar. 1
maja8522 Skrevet 25. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2012 Nei det tror jeg ikke, men vil ikke gi feil signaler heller... Husker jo det var en tråd her om at filmkveld = SEX. Hvor lenge er det egentlig normalt å date før man har sex? Vet dette er VELDIG forskjellig, men sånn gjennsomsnittlig... Jeg har ihvertfall tenkt å vente en god stund til synes 3.date er aaaaaaaaaaltfor tidlig jeg
Gjest Gunfreak Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Kommer jo ann på hva man dater for, ser man etter et seriøst forhold kan de sikkert ta en del dater. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 Nei det tror jeg ikke, men vil ikke gi feil signaler heller... Husker jo det var en tråd her om at filmkveld = SEX. Hvor lenge er det egentlig normalt å date før man har sex? Vet dette er VELDIG forskjellig, men sånn gjennsomsnittlig... Jeg har ihvertfall tenkt å vente en god stund til synes 3.date er aaaaaaaaaaltfor tidlig jeg Og for meg er 3. date aaaaltfor seint:) Så ja, VELDIG individuelt! Anonym poster: 793c17fb64e0cc43d4267fd43338cc41 2
Djungelvrål Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Det betyr det du vil det skal bety, du bestemmer når du vil ha sex.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Med filmkveld hjemme blir jo hele opplegget litt mer avslappet da. Behøver ikke bety sex, men utelukker heller ikke muligheten for evt overnatting, evt. sex, som jo er hyggelig om stemningen er til stede for det Anonym poster: 810bad01301b706247537716854b894b
Tropic Skrevet 25. september 2012 #9 Skrevet 25. september 2012 Nei, trenger absolutt ikke å bety det, og om han prøver seg er det uansett bare å si at det er litt for tidlig for din del og at du ikke er klar for det enda, med et smil om munnen. Jeg foreslo filmkveld på 2.date, rett og slett fordi jeg slapper mer av hjemme forran tvn enn på en restaurant, vi hadde også filmkveld 3 og 4 date, og hadde ikke sex på noen av disse date'ene
Pene sko... Skrevet 25. september 2012 #10 Skrevet 25. september 2012 (endret) Betyr filmkveld egentlig at gutten mener det er på tide å ha sex? Det er i mange tilfeller regnet som bootycall/sextilbud. Sier du ja, har du akseptert at du vil havne i en setting der sjansen er relativt høy for at det blir sex. På en annen side må det ikke bety sex. Alle menn tenker ikke konstant med penisen sin, og mange vil gjerne bevise det for sin date for å bygge opp tilliten. På en annen siden; selv om han kysser, berører og står på, behøver du ikke å legge deg på rygg. Du kan fortelle at du synes det går litt for fort frem og at du vil vente til DU er klar. Alt i alt er det vanskelig å slå fast nøyaktig hva han vil. Kanskje han bare vil ha en rolig hjemmekveld med damen han liker, kanskje han vil gå inn for det første kysset for å vise at han liker deg godt, eller han kan komme med lommene fulle av kondomer i håp om en heftig natt. Endret 25. september 2012 av Pene sko... 2
solch Skrevet 25. september 2012 #11 Skrevet 25. september 2012 synonymt med sex er det ikke, men såklart, det åpner jå gjerne muligheter for litt kos.
Gjesten Skrevet 25. september 2012 #12 Skrevet 25. september 2012 Det har sikkert streifet ham, men er han en ok fyr, så kan du jo bare sørge for at det ikke går lenger enn du selv vil. Med mindre han er voldtektsmann, er det jo bare å si fra eller trekke seg unna hvis du merker at han antyder sex.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2012 #13 Skrevet 25. september 2012 Det betyr nok at han vil ha sex. Jeg har iallefall tatt det sånn når jeg har blitt invitert hjem til noen jeg dater.
lalaB Skrevet 25. september 2012 #14 Skrevet 25. september 2012 Jeg mener at filmkveld ikke behøver å bety sex, for hvor langt dere går bestemmer du jo selv. Men en filmkveld hjemme er mer avslappende, og stemninga for å bli litt mer intime (det kan holde med klemming og litt kyssing, om du syns det er nok) er mer til stedet hjemme i sofaen, enn når man sitter i hvert sitt sete offtentlig på kino.. Dessuten har dere muligheten til å snakke mer hverandre også under filmen, hjemme, enn på kino der dere ikke er alene..
Gjest Filleproletiet Skrevet 25. september 2012 #15 Skrevet 25. september 2012 Jeg pleide alltid å kjøre middag og film på tredje daten. Selv om jeg laget nydelig mat og hadde masse morsomme kommentarer til filmen vi så, så ble det som regel med den daten. Anbefales ikke! Lærte aldri av mine feil og gjentok dette datingmønsteret til det kjedsommelige. Jeg forble jomfru til jeg var 21.
Gjest Wei Wei Skrevet 26. september 2012 #16 Skrevet 26. september 2012 Har aldri opplevd at en film-date ble noe annet enn en film-date i mitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå