Gå til innhold

Trenger tips til fine klesbutikker i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klesbutikker med classy stil, for unge kvinner, ikke eldre. Ikke for dyrt, vil ikke betale mer enn 1000-1500 for en genser, liksom. Tips? :)

Anonym poster: 45f89689292da2d3330df0d2cbe3be47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

​Hva med nettbutikker ? syns det er lite utvalg av gode butikker i oslo, jeg ser nok etter akkurat det samme som deg :) Zara er en butikk med mye fint i oslo da, de har litt rare passformer på kjolene innimellom,litt korte, zara er ett spansk merke akkurat som de er designet for spanjoler, men hender jeg finner kupp der! Jeg handler også en del her , blir mer og mer `forelska` i denne butikken , klærne sitter perfekt! Hilsen mote int frue ;)

Anonym poster: 66e275f812a03cc827780c8ab520c0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesbutikker med classy stil, for unge kvinner, ikke eldre. Ikke for dyrt, vil ikke betale mer enn 1000-1500 for en genser, liksom. Tips? :)

Anonym poster: 45f89689292da2d3330df0d2cbe3be47

Du kan stikke innom Høyer på Eger, en av de mange butikkene på Steen & Strøm og ta en tur ned i underetasjen hos Ferner Jacobsen. Sistnevnte er nok kanskje litt mer i din gate om du er redd for å se for classy ut. Deres underetasje er litt mer rettet mot casual. ;)

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monki ?

Anonym poster: fa29cda605c79e8a5485bfb42556667d

Hmm, det er ikke typisk classy, men finner noe der en gang i blant! :) Takk likevel!

Tusen takk for alle supre tips over her, skal sjekkes ut! - TS

Anonym poster: 45f89689292da2d3330df0d2cbe3be47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...