McAdams Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Noen som vet om Breaking Bad Sesong 3 snart kommer ut på dvd med norsk tekst? Har både 1.- og 2. sesong med norsk tekst, men 3. sesong ser ut som den lar vente på seg. Ser platekompaniet har to versjoner av sesong tre, men den ene er sone 1 og den andre er bare med engelsk tekst. Skikkelig irriterende! Vil vite hvordan det går med Walter og Jesse!
Gjest Filleproletiet Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 sesong 3 med svensk tekst, samt sesong 4 og 5 ligger jo på nett da..gratis.
McAdams Skrevet 25. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2012 Aha.. Ligger de på en nettside eller er det PB? Eneste er at jeg gir de videre til foreldrene mine når jeg er ferdig, og min mor er ikke så stødig i engelsk..
Gjest Filleproletiet Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Aha.. Ligger de på en nettside eller er det PB? Eneste er at jeg gir de videre til foreldrene mine når jeg er ferdig, og min mor er ikke så stødig i engelsk.. Mener det er swesub på sesong 3 på PB ja. Det kommer vel swesub etterhvert på sesong 4 og 5.
McAdams Skrevet 25. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2012 (endret) Mener det er swesub på sesong 3 på PB ja. Det kommer vel swesub etterhvert på sesong 4 og 5. Ååh, takk! Gleder meg! Edit: Mulig jeg er dårlig på dette, men jeg finner ikke noen med sub.. Endret 25. september 2012 av McAdams
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå