Gjest Lille-pus Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Hun som ikke skulle ha noen ny Sand kåpe i år fikk så lyst til å prøve den kåpen hun linket opp i en annen tråd..... Og det gikk jo akkurat slik det måtte gå det Fikk bare lyst til å dele den med dere Synes ikke det er noen vits i å spørre om andre synes den er fin, for det er jeg som har den og jeg synes den er riktig fin Beklager dårlig bilde (er ikke flink til å ta bilder av meg selv), og ha den lille fyren nede i hjørnet så mye unnskyldt....(jeg hadde ikke hjerte til å fjerne ham fra bildet) 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Den er kjempefin!!! Gratulerer! :D Anonym poster: 8db23418f40bdf7e573c47962f2563b1 1
- Rosemary Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Sier som de over, den var kjempefin
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Kjempe fin Anonym poster: c00d0daebf1f5bdb47a3875abeb02de2
Fashionistaen Skrevet 26. september 2012 #6 Skrevet 26. september 2012 Den var virkelig nydelig Lille-pus! Veldig fin farge og fasong til deg også Er det Lille-pus nr. 2 vi skimter nedi hjørnet der? Så utrolig søt ^^ 3
Gjest Lille-pus Skrevet 26. september 2012 #7 Skrevet 26. september 2012 (endret) Awww Tusen takk til alle de flotte kvinnene som tydeligvis har samme smak som meg. Drister meg til varmt å anbefale den til dem som føler for det. Faktaopplysninger: 70% ren, ny ull 20% nylon 10% cashmere (det heter kanskje kashmir på Norsk nå ? ) Finnes i den farven jeg har, og i sort. Jeg tipper min farve vil være den som forsvinner først fra stativene. Om de andre Sand-butikkene har tatt inn farver på samme måte som min, så har de tatt inn kun et lite antall av disse lyse. (og er vi da heldige damer så finner vi de sorte på 50% i januar....og 70% helt på slutten av salget over nyttår. De lyse tror jeg vil være 'long gone' før et salg rekker å starte). Skal jeg rettferdiggjøre kjøpet mitt (noe jeg jo egentlig ikke trenger, ikke engang overfor meg selv, men ofte gjør alikevel) så har jeg en kåpe i nesten samme farve. Den er fra 1997. Jeg tror det skal gå bra med en ny kåpe nå Det er ulempen ved å kjøpe klassiske plagg, - du trenger så få nye plagg Edit: Han lille fyren nede i hjørnet ja. Han er min fuksjonshemmede lille skatt. Han er ikke like rask som de andre han. De andre to andre røverene satt i sengen og tittet. Men, min hjertevenn hadde ikke kommet så langt ennå han. Han var fremdeles på vei inn på soverommet Endret 26. september 2012 av Lille-pus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå