Gå til innhold

valuta for pengene


ivanka

Anbefalte innlegg

jeg regner med at de fleste har erfaring med å kjøpe skjønnhetsprodukter som ikke virker - eller til og med virker mot sin hensikt. syns det er langt mellom de virkelig gode, som holder hva de lover og er verdt pengene, men den siste uka har jeg kommet over noen skikkelige funn!

med starten på bikinisesongen blir jeg brått oppmerksom på cellulittendensene bakpå lårene. ikke hysterisk, jeg regner cellulitter som noe nær en naturlov etter 25-årsalderen, og det ville ikke falle meg inn å bruke store summer på å prøve å gjøre noe med det, men jeg innrømmer gjerne at på denne tiden av året pleier jeg å bli revet med og prøver en eller annen krem. frem til i år har jeg ikke kunnet se noen effekt, men nå!

ysl ligne pure (315 for 200 ml) virker! den lover synlig effekt etter 8 dager, men her ser jeg TYDELIGE resultater etter 4 dager! jeg har uten tvil fått glattere lår siden søndag. imponert er bare fornavnet.

med det varme været fikk jeg småkviser i panna. syns ikke det er så fint, da, så jeg prøvde ut to produkter fra RoC, og var mye bedre bare over natta. seriøst effektive greier, til forskjell fra det meste annet jeg har prøvd av tilsvarende greier - og jeg har rukket å prøve en del. i tillegg var prisen helt akseptabel. vidundermidlene heter elubiol control (pleiende fuktighetskrem) og elubiol-g (krisehjelp).

siste punkt: selvbruner. lancome mousse er SÅ BRA! umulig å få den ujevn, tørker fort, fargen er fin og kommer også veldig fort.

vel, vel. det var dagens reklamepause...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...