Gå til innhold

Når på dagen trener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å trene før jobb, og det fungerer så bra! Jeg følte aldri at tiden strakk til før, men nå har jeg tid til andre ting når jeg kommer hjem.

Når trener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker også å trene før skole/jobb, da er det unnagjort og jeg slipper å tenke mer på det.

Skrevet

Har jeg tidligvakt trener jeg på ettermiddagen, har jeg senvakt trener jeg før jobb. Gjerne begge deler om tiden strekker til :)

Skrevet

Eg prøver å gå eller springe til jobb kvar dag, men det sviktar naturleg nok ein del gonger. Og då trener eg på kvelden.

Skrevet

Jeg har også lyst til å trene før jobb, men i praksis blir det til at jeg trener før jeg drar hjem fra jobb (har treningssenter i bygget).

Anonym poster: f6c60d4ce4fb18c421c7c3fb77a65afe

Skrevet

Trener om morgenen minst en gang i uka, og om kvelden minst 2-3 ganger i uka. Det kommer an på om det skjer andre ting på kveldstid, barnevakt osv. Hvis jeg trener om morgenen tar jeg intervaller på trimsykkelen.

Skrevet

Trener helst om morgenen, men fungerer også sent om kvelden. To dager i uka før skole og to dager i uka 20.30

Skrevet

Jeg har også begynt å trene før jobb, i alle fall dagene jeg ikke starter tidligere enn 09:) Føler dørstokkmila blir mindre når jeg bare kan stå opp og hoppe rett i treningstøyet^^,

Gjest Gjest_surfot
Skrevet

Morgen. Unngår "rushen" på treningssenteret. Er ikke noe gøy å dra på trening for så å vente på at ting skal bli ledig.

Skrevet

Jeg liker best å trene om morgenen, eller helst tidlig formiddag. I praksis er dog det vanskelig å få til pga jobb (jeg liker ikke å trene _for_ tidlig heller), så det blir stort sett rett etter jobb. Å trene på kvelden funker i alle fall ikke, da er økta dårlig og jeg sover elendig etterpå. Sukk.

Skrevet

Som regel på formiddagen, eller tidlig kveld.

Skrevet

Jeg elsker å trene tidlig, men pga. lang skolevei og et ønske om å ikke legge meg klokka 21 hver dag gjør at det som regel bare blir en tidligøkt i uka. Kommer litt an på når jeg må være på skolen osv.

Ellers trener jeg enten rett etter skolen på vei hjem, eller så må jeg innom hjemme for en liten matbit eller noe først. Trener aldri senere enn at jeg er ferdig før klokken 19.

Skrevet

Som oftest etter jeg er ferdig for dagen på universitetet som kan variere en del fra klokken 12- til 15.00, Skulle gjerne trent tidlig om morgen, men da er jeg rett og slett helt tom for energi.. Er heller ikke så glad i rushtiden på treningssenteret mitt heller da. Først og fremst for at det er så lite og at det blir heller fort innestengt lukt og vel så det hehe:P Men men!

Skrevet

Foretrekker å trene midt på dagen, rundt kl. 12-13. Har desverre nesten aldri tid til det pga. studier. Alternativet da, er å stå opp senest kl 6, for å få en rask treningsøkt før jeg drar til skolen. Synes det er hardt å trene så tidlig og blir sliten av å stå opp så tidlig. Så blir som regel til at jeg trener om kveldene, funker greit det også.

Skrevet

Som oftest etter jobb, tidlig kveld. Når jeg trener i helger gjør jeg det gjerne midt på dagen. Skulle ønske jeg var en morgenfugl som spratt opp av sengen og trente FØR jobb, men da er ikke kroppen i gang i det hele tatt...

Skrevet

Senest mulig. Er et B-menneske, og energien har en oppadgående kurve fra 18 og ut over.

Skrevet

Gjør stallarbeid og mosjonerer unghesten min (det er ordentlig trening, tro meg) fra 6 til 8 som oftest. Trener ofte styrketrening på kvelden.

Skrevet

Sykler til skolen hver morgen (mellom 7 og 9 en gang), trener stort sett rundt 9-10.

Anonym poster: 19164db19cfc6d62f56d6c4e1ac53011

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...