Gjest PQRST Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Er det noen her som kan anbefale en spådame/mann som kan nås på telefon? I sommer var jeg på ferie i et annet nordisk land og møtte en helt fantastisk mann, men vi utvekslet ikke telefon nr. og jeg vet heller ikke navnet. Men jeg er nokså sikker på at jeg vet hvor han bor. Jeg har ringt utenlandsopplysningen men det er bare bedrifter som er registrert på den boligblokka... Så skulle gjerne prata med noen som kan hoste opp et navn, visst det er mulig.
Cuckold Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Er det noen her som kan anbefale en spådame/mann som kan nås på telefon? I sommer var jeg på ferie i et annet nordisk land og møtte en helt fantastisk mann, men vi utvekslet ikke telefon nr. og jeg vet heller ikke navnet. Men jeg er nokså sikker på at jeg vet hvor han bor. Jeg har ringt utenlandsopplysningen men det er bare bedrifter som er registrert på den boligblokka... Så skulle gjerne prata med noen som kan hoste opp et navn, visst det er mulig. "Gode" spåmenn? Jeg vet i hvert fall om et par menn som har vært dyktige på det de driver med og som har drevet i en beslektet bransje, internasjonalt har vi f.eks en mann som Bernard Madoff, her hjemme en mann som Jim Wolden, stifter av The 5 Percent Community. 1
Gjest PQRST Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 Tror nok ikke de kan hjelpe meg.
Cuckold Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 Tror nok ikke de kan hjelpe meg. Jeg ville tro disse karene kan hjelpe deg å bli kvitt noen av pengene dine uten at du får noe igjen for det like godt som "dyktige" spåmenn. Det handler i begge tilfeller om å gi bort pengene sine til noen som later som de leverer noe du vil ha nytte og glede av.
TheHairyToothfairy Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 jeg er veldig dyktig, ikke er jeg så dyr heller. (jeg har like store forutsetninger som hvem som helst annen spådude)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå