Siam Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg tror nesten jeg må bite i det sure eple og sette igang med å ta lappen. :-? Har aldri hatt behov for det tidliger siden jeg har bodd og oppholdt meg midt i sentrum. Men nå som jeg har flyttet utenfor bomringen ser jeg pluselig at det hadde vært greit. Er det noen som har erfaringer med kjøreskoler i Oslo/Oslo øst og Lørenskog som de kan dele? Det er jo en skog av tilbud, og jeg blir helt forvirret.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg gikk på Annas Kjøreskole på Torshov og var veldig fornøyd med det. Anbefaler den skolen gjerne videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg har gått på ABC trafikkskole på Tøyen, helt greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg vil anbefale deg å ta en titt på denne siden. Selv om den er noen år gammel synes jeg den gir en svært god pekepinn på hvilke skoler som er gode og dårlige. Selv brukte jeg Oslo Autoriserte Trafikkskole og var veldig fornøyd. Min kjørelærer hadde kun hatt 2 stryk de siste årene, og jeg stod selv på første forsøk. Hvis du er interessert kan jeg si hvem det er på PM, men han kjører bare på sommeren (fra mai). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg tok lappen på Lech-Hanssen trafikkskole (kjørte med Arne), var superfornøyd. www.lech-hanssen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Autoteam Trafikkskole LØRENSKOG Telefon ikke legg ut fult navn og adresse, legg heller en link - HMSP moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå