AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Ikke at jeg hadde noe tro på sånne datesider, meldte meg inn for å se hva det var bare, og der ramlet det inn med brev. En av dem skilte seg ut og vi snakket sammen i hele gårkveld, og utvekslet bilder. Har date med han på fredag,spørs om jeg klarer å holde fingra uttafor klærne på første date , han er virkelig hot. Gleder meg så utrolig, har sommerfugler i magen av spenning, vi har virkelig funnet tonen, så jeg håper kjemien stemmer når vi treffes også. Det jeg ønsker av ham er at han skal være min faste pulevenn , ikke noe seriøst forhold med samboerskap eller noe. det har jeg vært klar på, og han synes det høres bra ut, så å vente med å kysse osv som mange her inne prater om det skjer bare ikke, her må sjekkes ut med en gang, skal jo uansett være fuckbuddies så ingen grunn til å vente. Er så glad for at jeg traff akkurat denne karen. Blir spennende dette Måtte bare dele gleden, selv om jeg vet jeg skiller meg ut med mine ønsker versus flertallet, håper noen kan være glade på mine vegne uansett. Deilig med ett slikt forhold etter mange mange år i ett seriøst ett, må nyte litt frihet da. Anonym poster: a9199fba493bf4eb114ee32082cf0d9d 1
trinvill Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 Syns dette virker som reklame jeg... Både denne og en annen tråd. 2
Kriz Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 det er det sikkert også trinvill fordi på den siden skjer det veldig lite. kun overfladiske jenter og gutter som melder hverandre.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2012 #4 Skrevet 26. september 2012 Ikke reklame nei, hvorfor skulle jeg reklamere for et sted jeg bare er medlem. Mulig jeg er overfladisk da.. Bare fordi noen har andre erfaringer enn dere betyr ikke det at det ikke er sant, men tro hva dere vil, jeg er den av oss som skal på date. Synd det er manglende evne til å glede seg over andres glede her. Om jeg hadde skrevet nettsted da, istedet for hvor, hadde det hjulpet. Greit tro hva dere vil tro, jeg bare tenkte å dele siden det funket for meg men det er visst gæærnt det også, som det meste man skriver her inne om det ikke er flertallets mening eller erfaring. Uansett.. I'm outta here singlepeople.. Kos dere med mistankene deres mens jeg koser meg med å koseprate med vennen min da vet dere. Anonym poster: a9199fba493bf4eb114ee32082cf0d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå