Steinar40 Skrevet 8. oktober 2012 #101 Skrevet 8. oktober 2012 Hehe, du kjenner vel Steinar? Alle kvinner går jo berre etter rike menn, så klart! Nei, det tror jeg ikke. Men at god økonomi har en viss betydning for mange er vanskelig å motsi. 1
waco Skrevet 8. oktober 2012 #102 Skrevet 8. oktober 2012 Ting man ikke burde skrive i en nettdatingprofil, - - eksen mente at jeg drakk så fælt så han/hun gjorde det slutt. - jeg er glad spilleautomatene er borte, for da har jeg penger til middager igjen. - jeg er glad i snarveier her i livet. - liker å slurve og kommer alltid forsent. - jeg tar ikke hint! 1
Alina X Skrevet 8. oktober 2012 #103 Skrevet 8. oktober 2012 "Jeg er ambisiøs og har mål i livet" Ja, det har vi alle. "Jeg eier en leilighet på 55kvm, har en fin bil og jobber i et velkjent selskap" I dont give a shit. "Søker en søt og pen jente" guttespråk for: du må se ut som forsidedama på FHM. "Liker turer i skog og mark" Ok, det gjør ikke jeg så særlig. "Tar gjerne en tur på byen i ny og ne, men liker hjemmekvelder med kos og et glass rødvin" Ja, det liker alle andre og. "Har en ledig armkrok som savner et kvinnehode" oooook???? "trener jevnlig hver uke" Ja, sikkert. "glad i barn" antagelig bare andres barn. "er her for å titte litt og kanskje ha en flørt" det er det du har byen til,tulling. "lei av bylivet" får ikke fitte så nå prøver jeg her inne. 2
Gjest Eurodice Skrevet 8. oktober 2012 #104 Skrevet 8. oktober 2012 "Jeg er ambisiøs og har mål i livet" Ja, det har vi alle. "Jeg eier en leilighet på 55kvm, har en fin bil og jobber i et velkjent selskap" I dont give a shit. "Søker en søt og pen jente" guttespråk for: du må se ut som forsidedama på FHM. "Liker turer i skog og mark" Ok, det gjør ikke jeg så særlig. "Tar gjerne en tur på byen i ny og ne, men liker hjemmekvelder med kos og et glass rødvin" Ja, det liker alle andre og. "Har en ledig armkrok som savner et kvinnehode" oooook???? "trener jevnlig hver uke" Ja, sikkert. "glad i barn" antagelig bare andres barn. "er her for å titte litt og kanskje ha en flørt" det er det du har byen til,tulling. "lei av bylivet" får ikke fitte så nå prøver jeg her inne. Den tok du på kornet! 3
waco Skrevet 8. oktober 2012 #105 Skrevet 8. oktober 2012 Den tok du på kornet! hehe, ja, lei av bylivet, får ikke fitte så nå prøver jeg her inne... haha. Det er akkurat slik det er. På nitttallet ble det ansett som flaut å ikke kunne møte folk ansikt til ansikt, men at man "måtte" kjenne dem først.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #106 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg syns ikke det er noe negativt at gutter "ikke får seg fitte på byen". Foretrekker faktisk gutter som ikke er den typen:P Anonym poster: c98604e4ca43d1f36dd93229d10e7f23 3
Gjest spavalica Skrevet 9. oktober 2012 #107 Skrevet 9. oktober 2012 Er snill,grei og ærlig-ja vel?! Jeg er en oversnittlig pen,aktiv gutt med glimt i øye :D-Har så lyst å skrive bra du har god selvtillit,men du er langt vekk fra oversnittlig pen og kjekk Og så bilder på ski,fallskjerm,på strand,sykkel,flyplass ....
Gjest Tidssone Skrevet 9. oktober 2012 #108 Skrevet 9. oktober 2012 Nummer en turn-off er profiler uten tekst og bilder. Nummer to: - bilder: med ølcaps på, digre glass med alkohol på, bar overkropp, tatt på hundre meters avstand - tekst som destruerer det norske språk - null forestilling om hvem de er og overlater dette til de som tar kontakt ("Vet ikke hva jeg skal skrive her, så spørr viss du lurer på noe. ))))))))))))))))))))") - søker damer som er 20 år yngre enn seg selv - kravlister som er eviglange og avslutter med "...men det er kjemien som avgjør." - store misforståelser når det gjelder begreper som "høy og mørk" (du er nemlig ikke høy og mørk når du er 1.70 og skallet) og "atletisk kroppsbygning" (kulemage og dissende rumpe er pr definisjon ikke å beregne som atletisk) - de som mener at barna betyr alt for dem, men er helgepappa, uten at det er noen egentlig grunn til dette Forøvrig trenger ikke damer å skrive hvilken aldergruppe de ønsker kontakt med. Menn flest er dyslektiske når det gjelder profiltekster. De tar kontakt både når de er 20 år yngre og 40 år eldre enn det man har satt opp som preferanse. 2
Gjest BM2 Skrevet 10. oktober 2012 #109 Skrevet 10. oktober 2012 "Liker å reise" Det er like intelligent som når menn skriver at de liker sex. 1
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 10. oktober 2012 #110 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg liker ikke å reise. Høres sikkert jævlig sært ut, så hadde droppa å ha det i en eventuell dating-profil. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #111 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har masse empati å gi ;-) Særlig når det snarerer er tvert imot. Anonym poster: b65ada55b6a3654296913dc018fed95e
Gjest -Ninni- Skrevet 10. oktober 2012 #112 Skrevet 10. oktober 2012 Om man først oppgir at man er svært religiøs, kan det være lurt å ikke svare 'vil ikke oppgi' på hvilken religion. Fikk en slik henvendelse en gang. Nå er ikke jeg religiøs, så for meg blir det like galt om fyren er svært muslim eller svært gla'kristen, men det kan jo være greit for en potensiell partner å vite....
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #113 Skrevet 12. oktober 2012 Hva syntes dere om denne profilen? Syntes han fremstår litt rotete og tja hva skal jeg si, Rar? Her beskriver han seg selv: Jeg er en blid og positiv fyr som jobber for hva jeg vil oppnå. Er en omsorgsfull mann (Vel mine venner beskriver meg som omsorgsfull). Gir meg ikke så lett, men er villig til å tilpasse meg og akseptere hva livet byr på. Ellers liker å bruke tid på venner og familie. Jeg liker godt å være sosial, men klarer meg veldig fint i eget selskap også. Film, spill, hobby, jobb. Liker å danse og da mener jeg mest som i vals o.l., glad i dyr, er glad i å reise uansett om det er i rundt i Norge eller utlandet. Og ja mye man kunne sagt ang. interesser. Hva han ser etter: Hadde vært en fin bonus om Jenta har glimt i øye. Ellers så setter jeg pris på ærlighet, åpenhet og villig til å finne en løsningen på ting i fellesskap. Anonym poster: c57b5c136da3f8bd8967c170df678ed0
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2012 #114 Skrevet 12. oktober 2012 Hva syntes dere om denne profilen? Syntes han fremstår litt rotete og tja hva skal jeg si, Rar? Her beskriver han seg selv: Jeg er en blid og positiv fyr som jobber for hva jeg vil oppnå. Er en omsorgsfull mann (Vel mine venner beskriver meg som omsorgsfull). Gir meg ikke så lett, men er villig til å tilpasse meg og akseptere hva livet byr på. Ellers liker å bruke tid på venner og familie. Jeg liker godt å være sosial, men klarer meg veldig fint i eget selskap også. Film, spill, hobby, jobb. Liker å danse og da mener jeg mest som i vals o.l., glad i dyr, er glad i å reise uansett om det er i rundt i Norge eller utlandet. Og ja mye man kunne sagt ang. interesser. Hva han ser etter: Hadde vært en fin bonus om Jenta har glimt i øye. Ellers så setter jeg pris på ærlighet, åpenhet og villig til å finne en løsningen på ting i fellesskap. Anonym poster: c57b5c136da3f8bd8967c170df678ed0 Tja, han fremhever ihvertfall de punktene som han tenker er viktige for kvinner: blid, positiv, står på, omsorgsfull, tilpasningsdyktig, realistisk, sosial men ikke for sosial, liker dans og reising. Med andre ord alle de egenskapene som kvinner flest liker å se i en mann. Spørsmålet er bare om det han påstår har noe med virkeligheten å gjøre, eller om det bare er noe han har tenkt ut at høres bra ut. Ingen er perfekt, så hva er hans dårlige egenskaper? 1
Xaphan Skrevet 12. oktober 2012 #115 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg liker ikke uttrykket glimt i øyet. Det høres teit ut, og dessuten tror jeg folk tolker det på ulike måter.
Steinar40 Skrevet 12. oktober 2012 #116 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg liker ikke uttrykket glimt i øyet. Det høres teit ut, og dessuten tror jeg folk tolker det på ulike måter. Helt enig. Glimt i øyet kan fort bety en person som flørter med alt og alle. Noe som er fullstendig uaktuelt.
Hapa Skrevet 12. oktober 2012 #117 Skrevet 12. oktober 2012 Vi er i gang med å skrive en sak om hva man ikke bør skrive i en nettdatingsprofil, og jeg vil gjerne ha med deres innspill i artikkelen. Hva skal til for at dere anser en nettdatingsprofil som uaktuell? Jeg ser i hvertfall etter at jenta har en liten plan med livet sitt. Hun vet hva hun vil og ønsker seg...
Gjest Skrevet 12. oktober 2012 #118 Skrevet 12. oktober 2012 Hva syntes dere om denne profilen? Syntes han fremstår litt rotete og tja hva skal jeg si, Rar? Her beskriver han seg selv: Jeg er en blid og positiv fyr som jobber for hva jeg vil oppnå. Er en omsorgsfull mann (Vel mine venner beskriver meg som omsorgsfull). Gir meg ikke så lett, men er villig til å tilpasse meg og akseptere hva livet byr på. Ellers liker å bruke tid på venner og familie. Jeg liker godt å være sosial, men klarer meg veldig fint i eget selskap også. Film, spill, hobby, jobb. Liker å danse og da mener jeg mest som i vals o.l., glad i dyr, er glad i å reise uansett om det er i rundt i Norge eller utlandet. Og ja mye man kunne sagt ang. interesser. Hva han ser etter: Hadde vært en fin bonus om Jenta har glimt i øye. Ellers så setter jeg pris på ærlighet, åpenhet og villig til å finne en løsningen på ting i fellesskap. Anonym poster: c57b5c136da3f8bd8967c170df678ed0 1
Gjest Høymann Skrevet 12. oktober 2012 #119 Skrevet 12. oktober 2012 Etter å ha lest igjennom alle sidene i denne tråden. Kommer jeg ikke til å registrere meg på noen datingsider med det første.... 1
Gjest BM2 Skrevet 12. oktober 2012 #120 Skrevet 12. oktober 2012 Etter å ha lest igjennom alle sidene i denne tråden. Kommer jeg ikke til å registrere meg på noen datingsider med det første.... Det gjør du lurt i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå