Gå til innhold

Hva bør en potensiell date/partner IKKE skrive i en nettdatingprofil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samlebands-tekstar om "ein positiv person som likar barn og dyr, turar i skog og mark, ein fest i blant, og rolige kveldar heime". Som gjerne søker ein/ei "slank og attraktiv" mann/kvinne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare dele denne med dere:

gender_1.gif(Navn) 55 år plusvip.gif

Søker en kvinne mellom 18 og 99 år

Mer om meg

Blå øyne, normalbygd kroppsbygning, >190 cm høy.

Høgskole / universitet, selvstendig næringsdrivende, tobakksfri.

Barn: Ingen

Presentasjon

Søker fin snill dame gjerne med bluse jumper eller det som skulle vere naturlig å kle seg i

Tobakk røk nei eg gidd ikke gå på sykehus besøk hver dag, å så all denn melidenheta til den syke, å så denna celllegifta, når en person jobber aktiv for å komme i sykehuskø å så skal det vere masse melidenskap nei takk, stort sett er ikke dere bland de fineste heller skrukkete tryneskinn å gule tenner.

Her søkes et reint tryne utan maling å glitter, men på samme tid er naturalkosejuk, Heller ikke snauklippet hode som et mannfolk, halvlangt halvkryllete liker jeg best, dama treng heller ikke vere sylande tynn kan jo se ut som et voksent menneske

Så ang meg nei nesten ingen ting å si, er helt perfekt

Har tørr blandings ved på lager i (stedsnavn), selges rimelig

:hoho:

Fantastisk :ler:

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

"Eg er ein glad og frilynt gut på 68 år..." leste jeg i en profil fra en som "besøkte" meg. Variasjoner av dette er det flust av. For min del vil jeg ha en mann.

Endret av Arabella
  • Liker 3
Skrevet

"Sprengkåt og små-alkoholisert sengerøker søker tilpasningsdyktig kvinne" bør jo få noen bjeller til å ringe. :fnise:

Oooh! :lur:

Jeg synes man skal være ærlig, jeg. Er man ute etter et langvarig forhold så er det en fordel å ikke fremstille seg på noen annen måte enn man faktisk ER. Mye mulig det tiltrekker flere når man fremstiller seg selv bedre eller annerledes, men da er det jo gjerne feil folk. Bortkasta tid.

Man trenger for all del ikke legge ut livshistorien og alle innerste hemmeligheter, men å mer eller mindre juge i håp om å få napp er vel ikke så lurt med mindre man synes det er greit at vedkommende forsvinner når de finner ut sannheten.

• Liker 2
Skrevet

Oooh! :lur:

Jeg synes man skal være ærlig, jeg. Er man ute etter et langvarig forhold så er det en fordel å ikke fremstille seg på noen annen måte enn man faktisk ER. Mye mulig det tiltrekker flere når man fremstiller seg selv bedre eller annerledes, men da er det jo gjerne feil folk. Bortkasta tid.

Man trenger for all del ikke legge ut livshistorien og alle innerste hemmeligheter, men å mer eller mindre juge i håp om å få napp er vel ikke så lurt med mindre man synes det er greit at vedkommende forsvinner når de finner ut sannheten.

Helt enig. Det er uærlighet og kraftig parfymering av sannheten som skaper de store problemene.

• Liker 1
Skrevet

Dette ville jeg aldri kikket nærmere på:

1. jeg er en kvinne med bein i nesa

2. jeg trenger en mann som gir meg motstand

Altså, generelt alt som forteller meg at dama er en kranglete megge styrer jeg unna.

• Liker 2
Skrevet

har unge med xn, og derfor har jeg mye med henne/hann og gjøre og vi er gode venner, selv om jeg hater xn, hu/hann var utro og bla bla

Skriver folk virkelig dette??

Skjønner at det sannsynligvis er satt litt på spissen, men allikevel...

Skrevet

Jeg må bare dele denne med dere:

gender_1.gif(Navn) 55 år plusvip.gif

Søker en kvinne mellom 18 og 99 år

Mer om meg

Blå øyne, normalbygd kroppsbygning, >190 cm høy.

Høgskole / universitet, selvstendig næringsdrivende, tobakksfri.

Barn: Ingen

Presentasjon

Søker fin snill dame gjerne med bluse jumper eller det som skulle vere naturlig å kle seg i

Tobakk røk nei eg gidd ikke gå på sykehus besøk hver dag, å så all denn melidenheta til den syke, å så denna celllegifta, når en person jobber aktiv for å komme i sykehuskø å så skal det vere masse melidenskap nei takk, stort sett er ikke dere bland de fineste heller skrukkete tryneskinn å gule tenner.

Her søkes et reint tryne utan maling å glitter, men på samme tid er naturalkosejuk, Heller ikke snauklippet hode som et mannfolk, halvlangt halvkryllete liker jeg best, dama treng heller ikke vere sylande tynn kan jo se ut som et voksent menneske

Så ang meg nei nesten ingen ting å si, er helt perfekt

Har tørr blandings ved på lager i (stedsnavn), selges rimelig

Hahahahaha :) og det kan vel nevnes at jeg ikke ler med han :fnise:

Skrevet (endret)

Hva skal til for at dere anser en nettdatingsprofil som uaktuell?

For min del da:

1. At man unnlater å ta med at man har barn for eksempel.

Jeg kom en gang i kontakt med en på match.com som virket veldig ok, på profilen hans sto det at han ikke hadde barn. Etter ca. 20 mails(!) kom det frem at han hadde 3 barn (yngste 5 måneder). Synes at slikt er veldig unødvendig, fordi at jeg faktisk tenkte at her er det noe, og så unnlater han å si at han 1. er pappa og 2. har så mange barn. Jeg går konsekvent etter menn som ikke har barn, og følte at jeg kastet bort tiden min på en fjott etter at jeg fikk vite dette. Hva annet kunne han ha latt være å si for eksempel. >.<

2. At man unnlater å ta med et nylig oppdatert bilde.

Var på date med en, fordi jeg syntes han på bilde så pen ut. Men der tok jeg feil gitt. Det som dukket opp hadde lagt seg ut såpass mye i bredden at han nesten måtte sitte på to stoler, og jeg kjente nesten ikke personen igjen utifra ansiktet.

Helt greit å si at med det sloknet all gnist hos meg. :P

Endret av Nimmel
  • Liker 1
Skrevet

Jepp, det er patetisk. Men som jeg skrev litt over her så har jeg ikke sjelden sett kvinneprofiler hvor dama er over førti søke menn fra 28 til noen og tredve. Det går altså begge veier.

Altså, det er jo i og for seg ikke noe galt i det annet enn at de gjør utvalget mindre. Dem om det. Men jeg må innrømme jeg reagerer litt de gangene alderskriteriene til kvinnemennesket gjør meg for gammel for henne, enda hun er flere år eldre enn meg! :hakeslepp:

Skjer meg hele tiden! Sikker på at over halvparten av menn på min alder (+-40) på Sukker har satt opp krav om at dama må være minst to år yngre.

Ellers er "turn-off" for meg folk som skryter av materielle goder som hytte, hus og bil.

Skrevet

Skjer meg hele tiden! Sikker på at over halvparten av menn på min alder (+-40) på Sukker har satt opp krav om at dama må være minst to år yngre.

Ellers er "turn-off" for meg folk som skryter av materielle goder som hytte, hus og bil.

Du mener med andre ord at de skal ha hytte, hus og bil MEN ikke skryte av det? :smoke: hehe

Skrevet

Jeg spurte en mann om det, om hvorfor jeg som var fire år yngre enn ham, var for gammel for ham. Han svarte og. Han svarte at som velstående enkemann i sin beste (WHF!?!?!) alder fra Oslo vest, så følte han at han hadde som plikt å spre genene sine mest mulig. Da trengte han en kvinne i sin mest fruktbare alder, som var 10-15 år yngre enn han. Han følte at slik innvandringen var blitt, burde han snarest mulig formere seg, sånn at ikke hele Norge ble lysebrunt.

Skikkelig sjarmerende type, altså. Stygg som et julenek var han og.

• Liker 5
Skrevet

Du mener med andre ord at de skal ha hytte, hus og bil MEN ikke skryte av det? :smoke: hehe

Om man har hus og hytte bryr jeg meg egentlig lite om, det er mer at man trekker det fram i en profil som sier noe om personen.

Men det hadde jo faktisk vært hyggeligere om man kan kjøpe hus og hytte sammen i stedet for å flytte inn i noe han antagelig har kjøpt/bygget med eksen.

Skrevet

Om man har hus og hytte bryr jeg meg egentlig lite om, det er mer at man trekker det fram i en profil som sier noe om personen.

Men det hadde jo faktisk vært hyggeligere om man kan kjøpe hus og hytte sammen i stedet for å flytte inn i noe han antagelig har kjøpt/bygget med eksen.

En eventuell hytte er nok som regel arvet, men et hus (enebolig); der vil jeg nok tro at det som regel er en eller flere ekser med i bildet, ja.

Ikke akkurat veldig attraktivt sånn sett, nei. Ser hva du sier.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg spurte en mann om det, om hvorfor jeg som var fire år yngre enn ham, var for gammel for ham. Han svarte og. Han svarte at som velstående enkemann i sin beste (WHF!?!?!) alder fra Oslo vest, så følte han at han hadde som plikt å spre genene sine mest mulig. Da trengte han en kvinne i sin mest fruktbare alder, som var 10-15 år yngre enn han. Han følte at slik innvandringen var blitt, burde han snarest mulig formere seg, sånn at ikke hele Norge ble lysebrunt.

Skikkelig sjarmerende type, altså. Stygg som et julenek var han og.

Avpillet og visnet? :fnise:

Skrevet (endret)

Jupp, og sånn skittenblond med rufsete tynt hår.

Endret av KateW
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvordan utleder du dette av det "Vilje" skrev? Du har en underlig form for resonnement, synes jeg.

Skrevet

Etter å ha lest dette så er jeg glad jeg ikke er medlem av datingsider! "Alt" er jo galt å skrive på en profil!

Anonym poster: 5503dde591272fb33e6502d04da3cce2

Skrevet (endret)

Hvordan utleder du dette av det "Vilje" skrev? Du har en underlig form for resonnement, synes jeg.

Hehe, du kjenner vel Steinar? Alle kvinner går jo berre etter rike menn, så klart!

;)

Endret av imli
Gjest Eurodice
Skrevet

Hehe, du kjenner vel Steinar? Alle kvinner går jo berre etter rike menn, så klart!

;)

Det gjør jeg. Han kom inn i mitt liv i juli 2009 :(.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...