Gå til innhold

Hva bør en potensiell date/partner IKKE skrive i en nettdatingprofil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ser etter en som tar meg og humøret mitt som jeg er " - Ustabilt humør?

"Noen kilo ekstra" - Dersom hun strengt tatt har en del mer enn noen kilo ekstra.

"Ser etter en ambiøs mann" - Klisje samt mulig golddigger.

Anonym poster: 4b7191a595448190c01ffe42852d0fb9

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott eksempler! :) Har endret førsteinnlegget, det er som flere har påpekt ikke nattdating jeg mente å henvise til.. ;)

Kom gjerne med flere, begynner ikke på saken før til uka. :)

Skrevet (endret)

"Jeg (en kvinne) vil være passasjeren på ditt skip". Ristet av latter da jeg så det. Foraktelig er det også.

Ja, og kvinner på førti pluss som ønsker seg menn fra 28 til 35. Haha, for noen skitne pølseskinn.

Endret av Flanør
  • Liker 2
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Lagde meg en bruker på sukker nå for å sjekke ut litt profiler. Vanvittig mye rart man kommer over, men så kom jeg til punktet der jeg skal skrive min egen tekst. Ja, der stoppet det egentlig. Enkelt å kritisere andres profil, men når jeg prøver å skrive interessante ting om meg selv innser jeg at jeg muligens ikke er like kul som jeg trodde. Meh..

• Liker 6
Skrevet

"Jeg (en kvinne) vil være passasjeren på ditt skip". Ristet av latter da jeg så det. Foraktelig er det også.

Ja, og kvinner på førti pluss som ønsker seg menn fra 28 til 35. Haha, for noen skitne pølseskinn.

Dette var ikke pent sagt av deg. Hva hvis situasjonen var omvendt, menn på 40 pluss som ønsker damer fra 28 til 35? Hva ville du si om dem?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Dette var ikke pent sagt av deg. Hva hvis situasjonen var omvendt, menn på 40 pluss som ønsker damer fra 28 til 35? Hva ville du si om dem?

Ja jeg ser ikke helt problemet, sikkert mange menn i sent 20 årene og tidlig 30årene som ville likt å møte en 40+ dame

Endret av Gunfreak
Skrevet (endret)

"Min heltidsjobb heter data, og min sjef er nav"

eller... åhåh, hva med "På fritiden henger jeg på kvinneguiden, lært alle mine triks derfra"

Endret av solch
Skrevet

Skriv at du er på gjeldsanering, svartlistet, får bare ha kontantkort og er bannlyst fra leiemarkedet på grunn av svindel.

Tror ikke at det er noe sjakktrekk og fortelle at du har pult hiv-positive børge brende heller...!

Skrevet (endret)

En mann kan med fordel være diskret om sin økonomiske velstand. På en datingkanal er det en mann som visst veldig gjerne vil bli kjent med meg, men jeg faller ikke for en slik presentasjon:

"Bosatt Oslo vest og har god økonomi. Har ellers landsted ved sjøen, yacht og sted i Telemark."

..........................................................................................................................

"Har ledende stilling og derfor føler jeg ikke for å ha bilde her men har nok ikke skremt noen."

Han har selvfølgelig skrevet mer også, om hva han søker, ønskelige egenskaper osv.

Vi har skrevet noen meldinger til hverandre. Han er som sagt ganske ivrig, mens jeg er tilbakeholden.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet

En mann kan med fordel være diskret om sin økonomiske velstand. På en datingkanal er det en mann som visst veldig gjerne vil bli kjent med meg, men jeg faller ikke for en slik presentasjon:

"Bosatt Oslo vest og har god økonomi. Har ellers landsted ved sjøen, yacht og sted i Telemark."

..........................................................................................................................

"Har ledende stilling og derfor føler jeg ikke for å ha bilde her men har nok ikke skremt noen."

Han har selvfølgelig skrevet mer også, om hva han søker, ønskelige egenskaper osv.

Yacht i Telemark hadde vært en artig vri! :fnise:

Anonym poster: 03dae9e45924caf8428d242a2547267e

• Liker 1
Skrevet (endret)

"xD" og smileyer i den duren der. U-A-K-T-U-E-L-T.

Dersom jeg hadde snakket med en og bedt han om å sende meg en tekstmelding f.eks, og han hadde svart "har ikke penger på kortet", så hadde det vært ganske turn-off for min del.

Endret av Adegami
Skrevet

Haha, jeg har gjengitt ordrett hva han skriver. Yachten befinner seg der han har landsted ;).

Skrevet

Haha, jeg har gjengitt ordrett hva han skriver. Yachten befinner seg der han har landsted ;).

Jeg vet! Men det hadde vært mye artigere om yachten hans duppet i en innsjø i Telemark. :)

Skrevet

Folk som skriver veldig mye i "drømmepartner" seksjonen er ofte folk jeg unngår.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet! Men det hadde vært mye artigere om yachten hans duppet i en innsjø i Telemark. :)

I Tinnsjøen for eksempel :ler:

Skrevet (endret)

"Jeg går på NAV" .... "Ønsker meg en ambisiøs mann" - Hahaha! Yeah, right...

Han typa du beskriver, Arabella, høres ut som en barndomskamerat av meg. Jeg leste hans datingprofil og den var fullspekket av flashing av the good life, med bare bilder av leiligheten, sportsbilen, hyttene, reisene, osv. Det var tydelig hva slags kort han spilte på.

"Jeg vil ha en mann som er alt annet enn eksen min. Han var *slik og slik, osv*"

Endret av Pene sko...
Skrevet

har unge med xn, og derfor har jeg mye med henne/hann og gjøre og vi er gode venner, selv om jeg hater xn, hu/hann var utro og bla bla

Skrevet

Telemark har kyst og skjærgård, som i Kragerø og Bamble.

------

Faller ikke for menn som skryter, enten det er hvor sporty de er, hvor smarte de er eller hvor mye penger de har. Men selvsagt er det heller ikke tiltrekkende med de som skryter av å leve på NAV. Heller ikke tiltrekkende med masse festbilder.

De som kommer med masse krav til drømmedama holder jeg meg unna og, ingen er perfekt så det nytter ikke å ha en lang liste med krav, og man kan falle for en som ikke fyller alle kravene hvis man er åpen for det. Holder man seg til kravene så er det vanskelig eller umulig å finne en partner, og ikke er det sikkert at den som fylle kravene vil falle for akkurat deg, og heller ikke sikkert at kjærligheten vil vare. Det er bare bra å være litt forskjellige og, og ikke for forutsigbar.

Det er heller ikke attraktivt med de som legger masse ut om sine hobby'er. Greit nok å like f.eks. biler men man trenger ikke legge ut masse bilder av biler, og skrive masse info om hvilke biler man har, at man mekker hele tiden, drømmen er å kjøpe en ..., og den må se slik ut...., og bil bil bil. Eller en annen interesse som man babler i hjel. Jeg tviler for at en mann hadde falt for min profil hvis jeg la ut bilder av alt jeg hekler og strikker, og skrev flere avsnitt om håndarbeid-prosjektene mine!

Anonym poster: 2ee0d46c2538b8e49dee97d7fa683e50

• Liker 4
Skrevet

At vedkommende røyker.

Anonym poster: 99971985287914e80ec40ceb3a362a85

Skrevet

At vedkommende røyker.

Anonym poster: 99971985287914e80ec40ceb3a362a85

Mener du at det er bedre å holde skjult at man røyker? Det er vel bedre å fortelle det i presentasjonen enn å få en ubehagelig overraskelse hvis du treffer vedkommende og du selv ikke røyker? Da er det jo bortkastet tid for begge.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...