Betelgeuse Skrevet 1. oktober 2012 #61 Skrevet 1. oktober 2012 "Jeg kan ikke beskrives, jeg må oppleves". "Langt ifra A4-jente" Det er fint å synes at man er spesiell, men når man bokstavelig talt må understreke at man er så spesiell, uten å egentlig skille seg ut på noe som helst vis, synes jeg er rart. "Vet ikke hva jeg skal skrive, bare å spørre". Jeg tror 50% av profilene har denne varianten. Jenter som er veldig opptatt av spirituelle saker og ting, og argumenterer for dette med at hun er åpen, er en logisk brist for min del, og turn-off. Dårlig selvinnsikt er vel generelt det verste jeg vet. En haug med skrivefeil er heller ikke noe særlig. Det er en klisje, men jeg er tiltrukket smarte jenter. Litt intellektuelt snobberi er helt i orden for min del. 5
Hergensheimer Skrevet 1. oktober 2012 #62 Skrevet 1. oktober 2012 "Sprengkåt og små-alkoholisert sengerøker søker tilpasningsdyktig kvinne" bør jo få noen bjeller til å ringe. 2
Pene sko... Skrevet 2. oktober 2012 #64 Skrevet 2. oktober 2012 "Hore søker kunde" - denne slår nok an...
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2012 #65 Skrevet 2. oktober 2012 Kom over en fyr engang som ramset opp en masse egenskaper han ønsket seg hos dama: snill, pen, sporty, trang..... ?!?!?!? Ble først litt provosert, men kanskje han bare sliter litt med størrelsen sin? Anonym poster: 865451ad21ef58cd1a1a6476d1872919
Gjest Wei Wei Skrevet 4. oktober 2012 #66 Skrevet 4. oktober 2012 At man brukker et kallenavn/nick, istedefor sitt reelt navn.
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2012 #67 Skrevet 4. oktober 2012 Kom over en fyr engang som ramset opp en masse egenskaper han ønsket seg hos dama: snill, pen, sporty, trang..... ?!?!?!? Ble først litt provosert, men kanskje han bare sliter litt med størrelsen sin? Anonym poster: 865451ad21ef58cd1a1a6476d1872919 Hva med kvinnfolk som skryter av hvor trange de er da? Er det helt greit eller?
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2012 #68 Skrevet 4. oktober 2012 Hva med kvinnfolk som skryter av hvor trange de er da? Er det helt greit eller? Har du sett dette i nettdatingsprofiler? Jeg bare spør, for jeg leser sjelden i dameprofiler.
Steinar40 Skrevet 4. oktober 2012 #69 Skrevet 4. oktober 2012 Har du sett dette i nettdatingsprofiler? Jeg bare spør, for jeg leser sjelden i dameprofiler. Nei, har aldri lest noen dameprofil hehe
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2012 #70 Skrevet 4. oktober 2012 Nei, har aldri lest noen dameprofil hehe Neivel, hvor hører du så dette skrytet? Jeg tviler sterkt på om det er så utbredt å snakkke om slike ting i samtaler flest.
Flanør Skrevet 4. oktober 2012 #71 Skrevet 4. oktober 2012 Neivel, hvor hører du så dette skrytet? Jeg tviler sterkt på om det er så utbredt å snakkke om slike ting i samtaler flest. Som regel er kvinner langt mindre vulgære enn menn i språket sitt, så det er ekstremt usannsynlig at noen legger ut om slikt i markedsføringsøyemed på profilen sin. Og jeg har lest maaaaaaaaange profiler.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #72 Skrevet 4. oktober 2012 Mange skrivefeil og dårlig språk gjør at jeg ikke leser videre. Er det noe du lurer på så bare spør. For en talentløs setning. På meg virker den litt enkel og jeg hopper over sånne profiler. Menn på 50 som søker kvinner på 25-40. Da har du ikke stukket fingeren i jorda og har en oppfatning at du er guds gave til mye yngre kvinner. Anonym poster: fcd5691596479a594ca0f0df52176ac8 2
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2012 #73 Skrevet 4. oktober 2012 "Hva skal jeg skrive her da? Er ikke så lett dette". Frister ikke meg til å gi respons.
Gjest Eurodice Skrevet 4. oktober 2012 #74 Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Jeg må bare dele denne med dere: (Navn) 55 år Søker en kvinne mellom 18 og 99 år Mer om meg Blå øyne, normalbygd kroppsbygning, >190 cm høy. Høgskole / universitet, selvstendig næringsdrivende, tobakksfri. Barn: Ingen Presentasjon Søker fin snill dame gjerne med bluse jumper eller det som skulle vere naturlig å kle seg i Tobakk røk nei eg gidd ikke gå på sykehus besøk hver dag, å så all denn melidenheta til den syke, å så denna celllegifta, når en person jobber aktiv for å komme i sykehuskø å så skal det vere masse melidenskap nei takk, stort sett er ikke dere bland de fineste heller skrukkete tryneskinn å gule tenner. Her søkes et reint tryne utan maling å glitter, men på samme tid er naturalkosejuk, Heller ikke snauklippet hode som et mannfolk, halvlangt halvkryllete liker jeg best, dama treng heller ikke vere sylande tynn kan jo se ut som et voksent menneske Så ang meg nei nesten ingen ting å si, er helt perfekt Har tørr blandings ved på lager i (stedsnavn), selges rimelig Endret 4. oktober 2012 av Arabella 7
Flanør Skrevet 4. oktober 2012 #75 Skrevet 4. oktober 2012 Mange skrivefeil og dårlig språk gjør at jeg ikke leser videre. Er det noe du lurer på så bare spør. For en talentløs setning. På meg virker den litt enkel og jeg hopper over sånne profiler. Menn på 50 som søker kvinner på 25-40. Da har du ikke stukket fingeren i jorda og har en oppfatning at du er guds gave til mye yngre kvinner. Anonym poster: fcd5691596479a594ca0f0df52176ac8 Jepp, det er patetisk. Men som jeg skrev litt over her så har jeg ikke sjelden sett kvinneprofiler hvor dama er over førti søke menn fra 28 til noen og tredve. Det går altså begge veier. Altså, det er jo i og for seg ikke noe galt i det annet enn at de gjør utvalget mindre. Dem om det. Men jeg må innrømme jeg reagerer litt de gangene alderskriteriene til kvinnemennesket gjør meg for gammel for henne, enda hun er flere år eldre enn meg!
Purple Basil Skrevet 4. oktober 2012 #76 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg må bare dele denne med dere: (Navn) 55 år Søker en kvinne mellom 18 og 99 år Mer om meg Blå øyne, normalbygd kroppsbygning, >190 cm høy. Høgskole / universitet, selvstendig næringsdrivende, tobakksfri. Barn: Ingen Presentasjon Søker fin snill dame gjerne med bluse jumper eller det som skulle vere naturlig å kle seg i Tobakk røk nei eg gidd ikke gå på sykehus besøk hver dag, å så all denn melidenheta til den syke, å så denna celllegifta, når en person jobber aktiv for å komme i sykehuskø å så skal det vere masse melidenskap nei takk, stort sett er ikke dere bland de fineste heller skrukkete tryneskinn å gule tenner. Her søkes et reint tryne utan maling å glitter, men på samme tid er naturalkosejuk, Heller ikke snauklippet hode som et mannfolk, halvlangt halvkryllete liker jeg best, dama treng heller ikke vere sylande tynn kan jo se ut som et voksent menneske Så ang meg nei nesten ingen ting å si, er helt perfekt Har tørr blandings ved på lager i (stedsnavn), selges rimelig 1
Lutetium 71 Skrevet 4. oktober 2012 #77 Skrevet 4. oktober 2012 Jeg må bare dele denne med dere: (Navn) 55 år Søker en kvinne mellom 18 og 99 år Mer om meg Blå øyne, normalbygd kroppsbygning, >190 cm høy. Høgskole / universitet, selvstendig næringsdrivende, tobakksfri. Barn: Ingen Presentasjon Søker fin snill dame gjerne med bluse jumper eller det som skulle vere naturlig å kle seg i Tobakk røk nei eg gidd ikke gå på sykehus besøk hver dag, å så all denn melidenheta til den syke, å så denna celllegifta, når en person jobber aktiv for å komme i sykehuskø å så skal det vere masse melidenskap nei takk, stort sett er ikke dere bland de fineste heller skrukkete tryneskinn å gule tenner. Her søkes et reint tryne utan maling å glitter, men på samme tid er naturalkosejuk, Heller ikke snauklippet hode som et mannfolk, halvlangt halvkryllete liker jeg best, dama treng heller ikke vere sylande tynn kan jo se ut som et voksent menneske Så ang meg nei nesten ingen ting å si, er helt perfekt Har tørr blandings ved på lager i (stedsnavn), selges rimelig Det der er jo rett og slett en salgsannonse!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #78 Skrevet 4. oktober 2012 Leken(!) og sporty gutt 45 år søker slank og attraktiv dame osv... Når voksne menn skriver at de er "lekne", ringer det noen bjeller hos meg. Kan vel ikke være noen særlig tvil om hva slags" lek" de har i tankene. Anonym poster: 04df1c333d0e01bd335a064e86b53bba 4
Gjest -Ninni- Skrevet 4. oktober 2012 #79 Skrevet 4. oktober 2012 Leken(!) og sporty gutt 45 år søker slank og attraktiv dame osv... Når voksne menn skriver at de er "lekne", ringer det noen bjeller hos meg. Kan vel ikke være noen særlig tvil om hva slags" lek" de har i tankene. Anonym poster: 04df1c333d0e01bd335a064e86b53bba Akkurat det synes jeg i grunn er heeelt greit. Bedre det enn de som later som de er ute etter noe annet. Så får man heller ta stilling til om man vil være med å leke da, fair enough, er jo mange lekne voksne damer også. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2012 #80 Skrevet 4. oktober 2012 Akkurat det synes jeg i grunn er heeelt greit. Bedre det enn de som later som de er ute etter noe annet. Så får man heller ta stilling til om man vil være med å leke da, fair enough, er jo mange lekne voksne damer også. Jo, men samtidig blir det å bruke ordet "leken" en måte å pakke inn den egentlige hensikten på. Selv om det er ganske opplagt hva slags lek det er snakk om, så ligger det noe skjult og tvetydig i det. Denne tvetydigheten irriterer meg, i tillegg til at det er utrolig teit å beskrive seg selv på den måten. Anonym poster: 04df1c333d0e01bd335a064e86b53bba 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå