Gjest Filleproletiet Skrevet 25. september 2012 #21 Skrevet 25. september 2012 Hahahaha. Folk er gærne. Vi har ikke engang klart å lage et album til foreldra våres tre år etter bryllupet. Vi har en "alvorlig" prat annenhver måned omtrent, hvor vi bare; "Nei..nå MÅ vi få gitt noen bilder og greier til foreldra våre. ja, helt enig, hmmmm, hva er på tv i kveld?"
Gjest kiara_pusen Skrevet 25. september 2012 #22 Skrevet 25. september 2012 Ja, duer er fryktelig harry, om man skal være nytenkende bør man heller velge sommerfugler! http://www.swallowtailfarms.com/ Personlig mener jeg at til og med sommerfugler er passé; jeg er såpass nytenkende og original at jeg vil ha utslipp av hettemåker til mitt bryllup! Anonym poster: 87371dcea1fdc0daf07efa6f20b3d6d7 Nå ler jeg høyt her. Vi skal nemlig feire ved sjøen, så vi kan jo bare fange inn noen på forhånd. Må riktignok passe på at det serveres sjømat slik at stemningen opprettholdes fra vielsen. Bra tips! 4
Gjest 2013 bryllup Skrevet 25. september 2012 #23 Skrevet 25. september 2012 Det jeg ikke sjønner er hvor disse brudene finner brudgommen sin. Min kommende mann ville aldri funnet seg i hverken duer, overdådige gjestegaver eller lignende. Har foreslått stjerneskudd og å bruke rosa som farge, men begge deler avvist. Og det skal nevnes at han er den mest romantiske av oss, men slikt bli for påtatt romantisk (noe jeg er enig i!) Ellers er jeg enig i, som nevnt over, at til og med monogram begynner å se rart ut. Var stilig første gang jeg så det, men nå er det jo overalt, jeg skal ikke ha noe monogram i alle fall! 6
Gjest kiara_pusen Skrevet 25. september 2012 #24 Skrevet 25. september 2012 Det jeg ikke sjønner er hvor disse brudene finner brudgommen sin. Min kommende mann ville aldri funnet seg i hverken duer, overdådige gjestegaver eller lignende. Har foreslått stjerneskudd og å bruke rosa som farge, men begge deler avvist. Og det skal nevnes at han er den mest romantiske av oss, men slikt bli for påtatt romantisk (noe jeg er enig i!) Ellers er jeg enig i, som nevnt over, at til og med monogram begynner å se rart ut. Var stilig første gang jeg så det, men nå er det jo overalt, jeg skal ikke ha noe monogram i alle fall! Godt det er flere som har monogrammet i vrangstrupen. Er de som min kommende ektemann nikker de vel bekreftende til alt som bruden bestemmer uten å egentlig få det med seg. Eller de er tøffler som er med på galskapen. Jeg har hatt/har mange sinnsvake ideer jeg altså, både med det ene og det andre. Men det som gjør seg veldig godt i bryllupsdagboken trenger ikke bety at det gjør seg like godt i virkeligheten. Dessuten merker jeg at jo lenger inn i planleggingen man kommer jo mer blir kuttet ut av slikt amerikansk tjafs. - det koster jo helt hinsides mye til slutt om man skal ha ALT som "alle" andre har. Nei, det kan ikke bli for flott eller ovderdådig da tror jeg gjestene og brudgommen vil føle seg utilpass. Vanlig er bra.
Pingting Skrevet 25. september 2012 #25 Skrevet 25. september 2012 Ja, duer er fryktelig harry, om man skal være nytenkende bør man heller velge sommerfugler! http://www.swallowtailfarms.com/ Personlig mener jeg at til og med sommerfugler er passé; jeg er såpass nytenkende og original at jeg vil ha utslipp av hettemåker til mitt bryllup! Anonym poster: 87371dcea1fdc0daf07efa6f20b3d6d7 Pffft, amatører! Vi skal slippe løs en hel, nyyydelig herskare med padder med små batteridrevne propeller på ryggen. 11
Alice123 Skrevet 25. september 2012 #26 Skrevet 25. september 2012 Jeg vet det har blitt sagt før, men jeg sier det igjen: DUER?! 7
daemonia Skrevet 25. september 2012 #27 Skrevet 25. september 2012 Så det er sånn det går med de som ser for mye på reality altså...? En ting er om noe blir litt "over the top", men her har de jo besteget samtlige fjelltopper som er å oppdrive i Europa! 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #28 Skrevet 25. september 2012 Ja Gud forby om man skulle gjøre noe litt utenom de vanlige i Norge. Anonym poster: 1bf499db7fd18a1564b59fcb228b5996 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #29 Skrevet 25. september 2012 Pffft, amatører! Vi skal slippe løs en hel, nyyydelig herskare med padder med små batteridrevne propeller på ryggen. Høh, jeg er ikke imponert. Mine hettemåker skal få limt diamanter på vingene, dessuten skal de være genmanipulert og spesialbestilt fra Japan, så hettene deres er rosa. Dessuten skal de dresseres til å bære et banner med monogrammet vårt på! Anonym poster: 87371dcea1fdc0daf07efa6f20b3d6d7 12
Alice123 Skrevet 25. september 2012 #30 Skrevet 25. september 2012 Altså, jeg er fortsatt på DUENE. NÅR skal disse duene være med? Hva skal man gøre med dem? Og hvor i alle dager får man tak i duer? Jeg regner med det ikke er grå Majorstuaduer vi snakker om. 2
Pingting Skrevet 25. september 2012 #31 Skrevet 25. september 2012 Altså, jeg er fortsatt på DUENE. NÅR skal disse duene være med? Hva skal man gøre med dem? Og hvor i alle dager får man tak i duer? Jeg regner med det ikke er grå Majorstuaduer vi snakker om. nei hallo? Man plukker dem selvfølgelig på Montebello eller Frogner! Duer som kutter med a-endelse kan man ikke ha på det som tross alt er den viktigste dagen i ens liv. (men på alvor: i USA vet jeg det finnes utleieselskap som har sier. Kanskje det finnes noe sånt i Norge og?) 7
Pingting Skrevet 25. september 2012 #33 Skrevet 25. september 2012 Høh, jeg er ikke imponert. Mine hettemåker skal få limt diamanter på vingene, dessuten skal de være genmanipulert og spesialbestilt fra Japan, så hettene deres er rosa. Dessuten skal de dresseres til å bære et banner med monogrammet vårt på! Anonym poster: 87371dcea1fdc0daf07efa6f20b3d6d7 Oi, så ikke denne. ...ÅJA? Vel, vi skal ha 50-50 han- og hunkjønnede padder. Hannene skal ha små flosshatter og sløyfe i halsen, hunnene små slør og høyhelte svømmeføtter. Vi har valgt en strategisk tid på året slik at det er parringstid. Så kan paddene gjøre sitt oppe i lufta. Åja, og våre er også genmanipulerte. Og så, som en feiring av livet og kjærligheten, skal vi la det regne paddeegg og rompetroll over oss 10
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #34 Skrevet 25. september 2012 Oi, så ikke denne. ...ÅJA? Vel, vi skal ha 50-50 han- og hunkjønnede padder. Hannene skal ha små flosshatter og sløyfe i halsen, hunnene små slør og høyhelte svømmeføtter. Vi har valgt en strategisk tid på året slik at det er parringstid. Så kan paddene gjøre sitt oppe i lufta. Åja, og våre er også genmanipulerte. Og så, som en feiring av livet og kjærligheten, skal vi la det regne paddeegg og rompetroll over oss Det smerter, men jeg må se meg slått når det gjelder denne delen av bryllupsforberedelsene. Jeg KLARER ikke overgå slike planer hva utslipp angår. Men du kan være sikker på at min hårfrisyre overgår din; jeg skal nemlig støpe vårt eksklusive monogram inn i håret, i tillegg til å la genmanipulerte, parfymerte sommerfugler innhylle monogramhåret mitt i en dansende sky av glitrende sommerfuglvinger. Håret må jo MINST ha denne størrelsen, ellers vil ikke monogrammet være tydelig nok. Dessuten må det være plass nok til at alle de 1500 sommerfuglene kan sette seg og ta seg en hvil i håret, selvfølgelig pent dandert i et hjerte rundt monogrammet idet de rosa, diamantbesatte hettemåkene flyr i formasjon over kirken. Anonym poster: 87371dcea1fdc0daf07efa6f20b3d6d7 5
Gjest lisha Skrevet 25. september 2012 #35 Skrevet 25. september 2012 Oi, så ikke denne. ...ÅJA? Vel, vi skal ha 50-50 han- og hunkjønnede padder. Hannene skal ha små flosshatter og sløyfe i halsen, hunnene små slør og høyhelte svømmeføtter. Vi har valgt en strategisk tid på året slik at det er parringstid. Så kan paddene gjøre sitt oppe i lufta. Åja, og våre er også genmanipulerte. Og så, som en feiring av livet og kjærligheten, skal vi la det regne paddeegg og rompetroll over oss hahahahaah 1
Dolce Skrevet 25. september 2012 Forfatter #36 Skrevet 25. september 2012 Altså, jeg er fortsatt på DUENE. NÅR skal disse duene være med? Hva skal man gøre med dem? Og hvor i alle dager får man tak i duer? Jeg regner med det ikke er grå Majorstuaduer vi snakker om. Etter det jeg skjønte, hadde de leid duene hos et firma. De var i en kurv (igjen...) og ble sluppet ut etter vielsen, på en plen like ved kirken. De var helt hvite, så det var ikke "flygende by-rotter". Var egentlig litt pent, men jeg får som sagt litt fnatt av amerikansk reality-bløtkake-bryllup i lille Norge. Til et annet spørsmål her: Bruden er 32 2
Gjest Doh Skrevet 25. september 2012 #37 Skrevet 25. september 2012 Og jeg følte meg dum som hadde en kurv med nål og tråd, gnagsårplaster og smertestillende i garderoben (redd for at noen av gjestene hadde lest om dokurver på KG) Jeg hadde aldri aldri aldri kunnet tenke meg å bruke glass med andres monogram, heller ikke servietter. Det hørtes jo bare helt sykt ut å bruke så mye penger på gaver til gjestene, de kostet tydeligvis mer enn mange andre bruker på hele bryllupet 5
Alice123 Skrevet 25. september 2012 #38 Skrevet 25. september 2012 Etter det jeg skjønte, hadde de leid duene hos et firma. De var i en kurv (igjen...) og ble sluppet ut etter vielsen, på en plen like ved kirken. De var helt hvite, så det var ikke "flygende by-rotter". Var egentlig litt pent, men jeg får som sagt litt fnatt av amerikansk reality-bløtkake-bryllup i lille Norge. Til et annet spørsmål her: Bruden er 32 Wow. For det var ikke crazy i det hele tatt. 2
Dolce Skrevet 25. september 2012 Forfatter #39 Skrevet 25. september 2012 Og jeg følte meg dum som hadde en kurv med nål og tråd, gnagsårplaster og smertestillende i garderoben (redd for at noen av gjestene hadde lest om dokurver på KG) Hehe, også jeg har lest om dokurvene, derfor smiley'en i hovedinnlegget ;-) Kan love deg at disse dokurvene inneholdt mye mer enn det du hadde i dine! Blant annet massevis av engangs hudpleieting. Hallo? Jeg er i bryllup og har sminket meg - og jeg trenger definitivt ikke å legge ansiktsmaske i løpet av kvelden 15
Rakkerunge Skrevet 25. september 2012 #40 Skrevet 25. september 2012 (endret) O.M.G. som de ville sagt det på amerikansk! What the hell feiler det folk i våre dager? Asså... Jeg mener... Jeg vet ikke engang hva jeg skal si. Denne bruden må jo ha blitt bitt og smittet av et særdeles alvorlig tilfelle av stormannsgalskap! Eller bare galskap. Kugalskap? Jeg er genuint og inderlig sjokkert. Uttrykket bridezilla toucher ikke engang denne bruden... Hvis jeg hadde begynt med sånne spinnville ting, håper jeg at alle rundt meg hadde satt seg på meg, gitt meg en pen hvit sånn derre trøye uten armer, og kanskje dyttet innpå en valium eller tre i trynet mitt. Noen mennesker burde beskyttes mot seg sjøl, faktisk... Utover det: fantastisk morsomme innlegg på slutten her! Endret 25. september 2012 av Rakkerunge 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå