Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #1 Skrevet 24. februar 2004 Har en jakke med pelskant på hetta. Men kunne tenke meg en anne pels der, så jeg kan variere litt! Vet noen om det er mulig å få tak i "løse" pelser noe sted? (Til hetter altså..) :-) :-) :-)
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #2 Skrevet 24. februar 2004 Skal du ha ekte pels ville jeg spurt i en butikk som selger pelskåper, evt. i butikker som selger skinnklær. Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #3 Skrevet 24. februar 2004 Takk for svar:) Trenger ikke være ekte pels, men da kan jeg ihvertfall gå å høre i en "pels-butikk"!! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #4 Skrevet 24. februar 2004 Fuskepels vil jeg tro du finner i vanlige stoffbutikker. Kanskje spesielt invandrerestoffbutikkene på Grønland i Oslo. Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #5 Skrevet 24. februar 2004 tenkte på ferdige pelskanter. Altså med knapper og stoff-kant på. Tror ikke jeg skal begi meg ut på å lage en selv..... :-? :oops: :-)
myagi Skrevet 24. februar 2004 #6 Skrevet 24. februar 2004 tenkte på ferdige pelskanter. Altså med knapper og stoff-kant på. Tror ikke jeg skal begi meg ut på å lage en selv..... :-? :oops: :-) Hør på butikker som selger skinn og pels. Hvis du bor i nærheten av Strømmen, så har jeg hørt før at det er å få tak i på storsenteret.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #7 Skrevet 24. februar 2004 tenkte på ferdige pelskanter. Altså med knapper og stoff-kant på. Tror ikke jeg skal begi meg ut på å lage en selv..... :-? :oops: :-) Vær obs på at ikke alle pelskanter passer til alle hetter, da. Knappene kan ha ulik størrelse og være plassert på forskjellig sted, og pelsen kan ha ulik lengde. Trykknapper, vanlige knapper etc. Ellers trodde nå jeg det var vanlig at selve pelskanten hadde knapphull, mens knappene satt på hetta? Så moralen er: ta med jakka (puh!) Uansett: De har i alle fall pelskanter på Skandinavisk Høyfjellsutstyr. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå