rebekkasam Skrevet 25. september 2012 #1 Skrevet 25. september 2012 Til onsdag er det en måned siden lille pusen min Bella forsvant :/ hun er 4 snart 5 måneder gammel, har hengt opp plakater, snakka med naboer, gått selv å lett hver dag :/ Har det gått forlang tid eller er det enda håp for Bella? Hun er dypt savnet her hjemme...
Gjest Bobler Skrevet 25. september 2012 #2 Skrevet 25. september 2012 En hører jo om puser som har vært borte i lenge for å så finne hjem igjen. Jeg syntes ikke en mnd er så veldig lenge.. Ville lagt ut på dyrebar.no og kanskje i lokal-avisa (Her har vi på nettsiden til avisen noe som heter "min TB" hvor folk gratis kan legge ut funnet og savnede ting/dyr). Hadde det vært min pus hadde jeg ikke gitt opp.. 1
Evitas Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 4-5 mnd gammel kattunge er ikke gammel nok til å være ute alene. Retningssansen er ikke utviklet før de er minst et halvt år. Lykke til!
rebekkasam Skrevet 25. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2012 4-5 mnd gammel kattunge er ikke gammel nok til å være ute alene. Retningssansen er ikke utviklet før de er minst et halvt år. Lykke til! Jeg vet det, men hun løp ut døra før jeg fikk lukket den, løp ut etter henne, men hun var plutselig borte :/ hun pleide ikke å få være ute :/
Gjest Bobler Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 4-5 mnd gammel kattunge er ikke gammel nok til å være ute alene. Retningssansen er ikke utviklet før de er minst et halvt år. Lykke til! Akkurat det hjelper vel TS ganske lite nå? Pusen er ute, og har vært borte i en mnd. Og slik jeg har skjønt det så slapp ikke TS katten ut med vilje. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 (endret) Jeg husker den tråden, og jeg husker den godt. Anklager hjelper ingen ting, og uhell kan desverre finne sted. En måned er lang tid for en ung katt. Med ingen respons på noe av det du har gjort så er jeg nok redd for at håpet blir mindre og mindre Man skal aldri si aldri, jeg har hatt gleden av å sørge for gjenforening mellom katt og eier etter 7 mnd. fravær (januar -> august). Dersom hun har funnet et annet hus, et annet menneske så er hun trygg. Har hun ikke det, og prøver friste tilværelsen utendørs så ser det ikke like lyst ut er jeg redd. Ikke gi opp håpet helt ennå, men prøv å være realistisk. Jeg hadde håpet som din innsats hadde gitt resultater så det er trist å høre at du ikke har funnet henne. Edit: Korrigert den pokkers autcorrect'en... Endret 25. september 2012 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå