Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #1 Skrevet 30. mai 2002 er det normalt at man blir tørr og trang i svømmebasseng? typen min og jeg prøvde å ha sex i bassenget hans her om dagen men vi fikk den bare ikke inn... går det hvis man begynner på land og så beveger seg uti senere? må jo være fantastisk å få det til, følelsen av å være omsluttet av vann mens man har sex... noen erfaringer?
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #2 Skrevet 30. mai 2002 Nei, du blir ikke mindre! Det går jo ikke ann. Men dere kan jo godt begynne på bassengkanten?! og så hopper dere oppi? Om det er grunnvann der. Så kan jo han stå uti,mens du sitter på på kanten mot han!Så løfter han deg uti etterpå han har komt seg inn.. Man kan jo se på film og sånt, at sexi vann er jo sååå utrolig godt. Men det har ikke samme efekten som på land i en seng. Det blir litt mer føleseløst. Men du må prøve! lykketil
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2002 #3 Skrevet 30. mai 2002 hei, da er du ikke kåt nok. Når jeg har sex i sjøen, så er jeg alltid veldig våt, og det slimete våte gjør dette rimelig enkelt. Og det er utrolig deilig å elske i vann - jeg foretrekker sjøen, men det er deilig i basseng også. Åpner seg en masse nye stillinger
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2002 #4 Skrevet 2. juni 2002 Her et tips om å bruke et glidemiddel som heter ID millenium, det virker ighvertfall bra i badekarret og i dusjen, da det er silikonbasert:-)
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #5 Skrevet 4. juni 2002 Jeg har samme problemet. Når man er i vann vil ofte underlivet "lukke seg til" for å unngå at uhumskheter som er i vannet slipper inn.. Tror tipset må være å slappe extra godt av og så synes jeg tipset om å begynne litt på land først virket bra. Og seff den glidekremen.. Klem Marie
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 På 30.5.2002 den 14.36, Gjest Anonymous skrev: er det normalt at man blir tørr og trang i svømmebasseng? typen min og jeg prøvde å ha sex i bassenget hans her om dagen men vi fikk den bare ikke inn... går det hvis man begynner på land og så beveger seg uti senere? må jo være fantastisk å få det til, følelsen av å være omsluttet av vann mens man har sex... noen erfaringer? Det kan fort føles litt tørt ja. Det er lin erfaring også. Kan bruke glidemiddel som ikke er vannbasert. Det hjelper.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 Det er for tørt og er vondt. Har prøvd med masse Glidemiddel, men ikke lenge før det blir borte igjen. Anonymkode: b0456...fd4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er for tørt og er vondt. Har prøvd med masse Glidemiddel, men ikke lenge før det blir borte igjen. Anonymkode: b0456...fd4 Da er det best å la være... Anonymkode: eaad1...45a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 Kanskje litt seint å komme med tips 18 år senere, men silikonbassert glidemiddel vil ikke vaskes bort like godt i vannet Anonymkode: f563c...1cf 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 Klor tørker også ut slimhinner. Anonymkode: 66878...7e7 1
Bamseklemmer Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 Noe av det værste jeg ser i et basseng er sædklyser som svømmer fritt og ligger klistret til gittret... jeg skal ikke nekte for å ha hatt den inni musa i et basseng, men bare for kos uten så mye bevegelse🤭
Gjest Alterego666 Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 Saltvann fungerer vesentlig bedre enn klorvann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå