Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tull og fanteri.

Betyr det at du har prøvd det, eller betyr det bare at du er generelt skeptisk til sånt?

Anonym poster: 8a5a450789477fea20f7230b06ca0a48

Skrevet

Betyr det at du har prøvd det, eller betyr det bare at du er generelt skeptisk til sånt?

Anonym poster: 8a5a450789477fea20f7230b06ca0a48

Har ikke prøvd akkurat denne, men lignende masker som hevder nøyaktig det samme. Tar den på, den tørker, og man drar den av i ett eller flere flak. Fungerte fint lite på meg, ikke i det hele tatt faktisk. Gjorde kun huden tørr. Ligger noe virkelig urealistisk i å hevde at "suger kvisene ut av huden bare på noen minutter.". Rensende effekt, ja, kanskje, men alt det andre? Hell no.

Skrevet

Det der hadde jeg ikke giddet å prøve en gang..

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som har prøvd den? Ble nysgjerrig.

• 1 år senere...
Gjest BabyBlue
Skrevet

Fungerer den?

Anonymous poster hash: 1f237...937

Nå har jeg ikke så mange hudormer lenger, men på broren min som er den pubertetskrisen, blir den brukt flittig. Bare la den tørke veeeldig lenge :) Hvis ikke gir den ikke effekt da den ikke får festet seg.

Er ganske artig å dra av også, men ikke ta det i hele ansiktet og der hvor huden er tynn, da gjør det vondt!

Skrevet

Nå har jeg ikke så mange hudormer lenger, men på broren min som er den pubertetskrisen, blir den brukt flittig. Bare la den tørke veeeldig lenge :) Hvis ikke gir den ikke effekt da den ikke får festet seg.

Er ganske artig å dra av også, men ikke ta det i hele ansiktet og der hvor huden er tynn, da gjør det vondt!

Da skal den prøves! Takk for tips :)

Anonymous poster hash: 1f237...937

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...