Gjest Katarine Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er glatt i Tromsø for tiden... og igår skled jeg i en nedoverbakke og landet stygt på armen. Jeg ble sendt på legevakten og deretter til røntgen, som konstaterte brudd i overarmen. Så måtte jeg vente i flere timer på akuttmottaket, før jeg fikk satt på en enorm bandasje som jeg skal ha i 6 uker. Jeg har litt vondt, og tok en smertestillende tablett igår kveld. Våknet opp i morges med noen vanvittige hevelser på øyelokkene, har aldri sett maken. Så nå sitter jeg her hos venner, for de på sykehuset anbefalte at jeg ikke var alene de første dagene. Det var heldigvis venstre arm jeg brakk, så jeg greier å gå på toalettet selv, men ellers er jeg ganske hjelpeløs. Har dessuten endel vondt og greier såvidt å komme meg opp av sengen, langt mindre finne en god liggestilling. Noen som har gode råd og litt trøst... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Unn deg god musikk, søppel på tv, godt med snop og prøv så godt du kan å kose deg. Nei, ikke lett, men gjør hva du kan! God bedring :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendela Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Taakaaaals! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Ja, huffa mei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Det er glatt i Tromsø for tiden... Ja takk, har merket det! Såvidt jeg turte gå utendørs i helga! God bedring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Auda, det hørtes ikke godt ut! Men må si meg enig med Tusenfryd, sykdom er alltid en god unnskyldning for søppel-tv og snop! Aldri så galt at det ikke er godt for noe..... Du får ha riktig god bedring! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå