Aranciata Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Kanskje dette allerede finnes, men jeg har lett i forumet uten å finne det: en tråd hvor vi lenker til gode treningsvideoer på nettet, helst gratis. Det er så mye på YouTube og andre nettsteder så det er fint å få noen anbefalinger for å slippe å lete gjennom video etter video. Personlig er jeg spesielt interessert i gode pilates-, yoga- og styrketreningsvideoer. Og enda mer spesifikt: gode ovelser for å bli sterkere i nedre del av ryggen. På forhånd takk!
Gjest Gjest_surfot Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Er noen øvelser man kan utføre hjemme her.
Gjest Vena Cava Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Søk på butt bible på YouTube. Den bruke jeg så ofte jeg orker. Der har du øvre og nedre del av kroppen, i tre forskjellige nivåer. Star på nivå 1 om du er dårlig trent, eller hopp rett på 3ern om du allerede har trent en del. Styrketrening er gøy
Aranciata Skrevet 25. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2012 Tusen takk begge to! Butt bible ser veldig bra ut! Skal teste den i morgen tidlig...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Søk på butt bible på YouTube. Den bruke jeg så ofte jeg orker. Der har du øvre og nedre del av kroppen, i tre forskjellige nivåer. Star på nivå 1 om du er dårlig trent, eller hopp rett på 3ern om du allerede har trent en del. Styrketrening er gøy Butt Bible skulle jeg anbefale også! Helt supert program! Merket forandring allerede etter 3 økter:)) Ellers så er det 30 day skred med jillian michaels, men de er kanskje ikke så relevant for deg? Anonym poster: 341fef43727f368d0bfc65a1fe3590ce
Aranciata Skrevet 25. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2012 Jeg har tenkt på 30 day shred men vil egentlig ha noe litt enklere, så jeg tenkte gratisvideoer på YouTube var et bra sted å begynne. Butt Bible ser supert ut!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Jeg har tenkt på 30 day shred men vil egentlig ha noe litt enklere, så jeg tenkte gratisvideoer på YouTube var et bra sted å begynne. Butt Bible ser supert ut! Skjønner ikke helt hva du mener? Enklere? Jeg vil si at 30 days er mye enklere enn butt bible. Det er 30 days jeg kjører på når jeg ikke har ork til butt bible. Ligger også gratis ute på YouTube:) Nå skal jeg ta en runde med 30 days:) Anonym poster: 341fef43727f368d0bfc65a1fe3590ce 1
Aranciata Skrevet 25. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2012 Skjønner ikke helt hva du mener? Enklere? Jeg vil si at 30 days er mye enklere enn butt bible. Det er 30 days jeg kjører på når jeg ikke har ork til butt bible. Ligger også gratis ute på YouTube:) Nå skal jeg ta en runde med 30 days:) Anonym poster: 341fef43727f368d0bfc65a1fe3590ce Ah, jeg har jo faktisk aldri sett på Butt Bible men tenkte at det kunne brukes litt sånn uavhengig, og jeg hadde inntrykk av at 30 days var helt crazy bananas slitsomt! Så dette var bare mine egne vurderinger, som ikke var basert helt i virkeligheten tydeligvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå