Gå til innhold

Jeg dreit meg skikkelig ut på date!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor utenlands, et sted i Øst-Europa, og i helgen skulle jeg ut på den tredje daten med en jente jeg liker virkelig godt. De to første datene var vi ute og spiste, og det var virkelig bra kjemi mellom oss. Denne gangen inviterte hun meg med ut på byen slik at hun kunne introdusere meg til vennene hennes.

Tidligere samme ettermiddag ringte en kamerat som har jobbet utenlands i sommer og fortalte at han er tilbake i byen igjen, så jeg avtalte å møte ham før denne daten. For å gjøre en lang historie kort: vi satt hjemme hos ham og drakk vel mye. Da jeg ankom stedet hvor jeg skulle møte denne jenta (forøvrig 20 min for sent) var jeg full og jeg hadde med meg tre like fulle kamerater. Senere på natta havnet vi et barslagsmål, foran øynene på en forskrekket date og venninene hennes.

Vi pleier aldri å oppføre oss på denne måten, vi er alle voksne mennesker, men denne natta gikk alt galt! Jeg er så skamfull etter dette at jeg ikke turte å svare denne jenta da hun ringte meg dagen etter. Jeg føler meg som verdens største idiot nå :(. I mitt tredveårige liv har jeg aldri før havnet i barslagsmål, og det måtte selvfølgelig skje akkurat denne dagen!

Anonym poster: 00f5a885dc2a944bd671ac118635d5d0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

når hun ringer tilbake, så har du jo fått en sjanse til å forklare deg. du burde være mer skamfull for å ikke svare denne. skjerpings.

• Liker 19
Skrevet

Jaaaaaa,tenker hun ble imponert. Kanskje hun ringte for å gi deg en sjanse til, og sjansen til å rette opp der dårlige inntrykket der. Du skulle no tatt telefonen.

Anonym poster: 145c809f7f126cab15379519f822edf0

• Liker 3
Skrevet

Aiaiai.... Jackpot med andre ord:P

Men samle tankene litt, og ring henne og rett og slett bare si det som det er og beklage. Eneste å gjøre tror jeg. Alle kan drite seg ut. Forhåpentligvis setter hun pris på ærligheten^^, Og hey, det er jo positivt at hun har prøvd å ringe deg da:)

• Liker 1
Skrevet

TS her: Jeg får vel manne meg opp til å ringe henne i morgen, men jeg tviler på om det er noe jeg kan gjøre for å rette opp det dårlige inntrykket jeg utvilsomt har gitt.

• Liker 1
Skrevet

RIng, be om unnskyldning, si at du ikke vet hva som gikk av deg og at du er forferdelig lei for det. Spør pent om hun vil gi deg en sjanse til.

• Liker 1
Skrevet

TS her: Jeg får vel manne meg opp til å ringe henne i morgen, men jeg tviler på om det er noe jeg kan gjøre for å rette opp det dårlige inntrykket jeg utvilsomt har gitt.

du har gjort en fantastisk bragd, det skal du ha.

men se på det slik. at hun allerede HAR ringt deg er et godt tegn. det er litt dårlig nytt at du ikke svarte. her må du rett og slett være oppriktig, helt klar på at dette ikke er typisk deg og ta med deg en blomstergreie neste gang du treffer henne. ydmykhet er greia, men vær allikevel mann nok til å ta ansvar for at det faktisk har skjedd.

for det at hun allerede har ringt, det betyr at det er mulighet for å komme forbi det hele. jeg vet ikke hvor seriøse intensjoner noen av dere har med dette, men det er jo mulig at dette blir en fantastisk røverhistorie om starten av forholdet deres.

vi gjør alle dumme ting, du har bare allerede brukt opp mye av kvoten din ;)

• Liker 3
Skrevet

Hun ringte deg, mao: hun ga deg en sjanse til å forklare deg, men du svarte ikke telefonen.

Anonym poster: 4461427f6ccbd5edee9280e5078ed9f7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hun fortsetter å ringe. Det betyr at hun sannsynligvis fremdeles er interessert i deg. Hun tror muligens at du er det beste hun kan klare å dra i land, og vil derfor niholde på deg av den enkle grunn. Dessuten er det heller ikke helt usannsynlig at hun er av den typen som synes du er en såkalt "mannemann" som idiotisk nok havner i et fylleslagsmål som både er straffbart og i mange tilfeller karrieredrepende. At du selv synes det er idiotisk oppførsel er forståelig. Det vil de fleste være enige i, men daten din kan ha blitt så kåt at "eggstokkene skrangler" av å se deg slå vilt og banne høyt.

Slapp av, TS. Hun gir deg en real sjanse til. Vær du sikker.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Sånt skjer. Jeg jobber i bar i en liten by der jeg kjenner mange av de som pleier å gå ut. Har sett et par gode venner, og bekjente havne i slagsmål, men det endrer ikke mitt syn på dem sålenge det ikke skjer flere ganger da... Men engangstilfeller skjer, og det er faktisk ganske normalt. Kan hende hun vet det godt selv. Hun ringte deg jo, og det var helt sikkert ikke for å skjelle deg ut. Da hadde hun vel heller oversett deg...

Skrevet

Hvem vet, kanskje hun er en av de som liker menn som sloss? ;) Jeg er personlig ikke noe fan, men tror faktisk ikke jeg hadde droppet en fyr dersom jeg hadde likt han veldig godt ellers, og at han hadde lovt meg at det ikke var noe som skjedde støtt og stadig..

• Liker 1
Skrevet

Må være en dame som liker action og håper på lignende hendelser fremover :nigo:

Skrevet

TS igjen: Jeg ringte henne i morges og hun virket oppriktig glad for å høre fra meg. Hun hadde vært bekymret for meg og ifølge henne hadde jeg oppført meg eksemplarisk hele kvelden :vetikke: (Hvordan hun kan mene det er forøvrig et mysterium. For meg ville det ha vært fullstendig turn-off om en jente hadde møtt opp godt brisen på en date!)

Hun er imidlertid sint på en av kameratene mine som visstnok skal ha startet noe fotballrelatert bråk inne på utestedet og dermed "tvunget" de andre kameratene mine og meg inn i en idiotisk slosskamp. Hun foreslo at vi skal gå ut igjen i morgen kveld, og oppfordret meg til å komme alene denne gangen :blomst:

• Liker 11
Skrevet

Ser du, alt ordnet seg! Godt å høre! :)

Skrevet

TS igjen: Jeg ringte henne i morges og hun virket oppriktig glad for å høre fra meg. Hun hadde vært bekymret for meg og ifølge henne hadde jeg oppført meg eksemplarisk hele kvelden :vetikke: (Hvordan hun kan mene det er forøvrig et mysterium. For meg ville det ha vært fullstendig turn-off om en jente hadde møtt opp godt brisen på en date!)

Hun er imidlertid sint på en av kameratene mine som visstnok skal ha startet noe fotballrelatert bråk inne på utestedet og dermed "tvunget" de andre kameratene mine og meg inn i en idiotisk slosskamp. Hun foreslo at vi skal gå ut igjen i morgen kveld, og oppfordret meg til å komme alene denne gangen :blomst:

Det virker som at hun har fått med seg at Norge tross alt er det forgjetede land i det konkurstruede Europa ;) hehe

• Liker 3
Skrevet

Det virker som at hun har fått med seg at Norge tross alt er det forgjetede land i det konkurstruede Europa ;) hehe

Steinar da, du er da vanligvis stø i norsk. Det forjettede land heter det.

• Liker 2
Skrevet

Steinar da, du er da vanligvis stø i norsk. Det forjettede land heter det.

Jeg syns det passer bedre med det forgjetede land ettersom det bor så mange sauer her :smoke: hehe

Uten at det forsåvidt er noe spesielt for nordmenn hehe

Men det er klart at sugerør inn i oljekrana er fristende for mange utlendinger. Sier seg selv det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det passer bedre med det forgjetede land ettersom det bor så mange sauer her :smoke: hehe

Uten at det forsåvidt er noe spesielt for nordmenn hehe

Men det er klart at sugerør inn i oljekrana er fristende for mange utlendinger. Sier seg selv det.

TS her: Vel i dette tilfellet er det nok ikke så fristende. Jeg har bodd her i mange år, snakker språket flytende, jobber her osv., så hun er fullstendig klar over at det ikke blir aktuelt å flytte tilbake til Norge i overskuelig fremtid...

Skrevet

TS her: Vel i dette tilfellet er det nok ikke så fristende. Jeg har bodd her i mange år, snakker språket flytende, jobber her osv., så hun er fullstendig klar over at det ikke blir aktuelt å flytte tilbake til Norge i overskuelig fremtid...

Nei, men muligheten finnes. Kan være nok det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...