lisad Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Hei Sofaen har vært altfor god i ett par års tid nå, noe som merkes på både kropp og sjel. Kiloene har festet seg og overskuddet er borte. Lysten til å begynne å bli aktiv igjen er tilbake for fullt, men savner å ha noen som "drar" deg ut av sofaen de dagene da det frister mest å holde seg innedørs. Alt er så mye gøyere når man er to! Jeg er med på "alt", er støttemedlem ved et treningssenter der jeg tidligere trente styrke/kondisjon. Har lenge hatt lyst til å teste saltimer og spinning, men er nok litt pysete av meg, og vil helst ha noen å teste dette sammen med. LIker også å gå lange turer/jogge. Var aktiv badmintonspiller i mine yngre dager, å kunne gjerne tenkt meg å begynne å slå litt ball igjen Kjenner du deg igjen i noe av det jeg skriver, så ikke nøl med å ta kontakt!
Gjest Qlio Skrevet 30. september 2012 #2 Skrevet 30. september 2012 Jeg går på sats Metro, fast spinning hver mandag og torsdag. Bli med?
lisad Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2012 Hei Det hadde vært gøy, men jeg er per dags dato medlem på Condis. SKulle jeg plutselig gå over til Sats, så sier jeg ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå