Fjonana Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Jeg skal snart klippe meg i Kopervik og prøver å finne frem til det billigste alternativet. Jeg har prøvd å google uten suksess. Derfor lurer jeg på om noen av dere vet om en billig og flink frisør i dette området?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Hårfin i kopervik er til å anbefale. Vet ikke om det er spesielt billig der, men synes det er rimelig. De som jobber der er flinke, blide og hyggelige, og hører på deg! Ellers, så er Speilet (n) hyggelige hvertfall, ikke klippet meg der, men har handla rettetang blant og noe, og de som jobba der virka som de hadde peiling på hva de snakker om. Anonym poster: ca14626e05a49ee68565a3f51332264a
Fjonana Skrevet 25. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2012 Hårfin i kopervik er til å anbefale. Vet ikke om det er spesielt billig der, men synes det er rimelig. De som jobber der er flinke, blide og hyggelige, og hører på deg! Ellers, så er Speilet (n) hyggelige hvertfall, ikke klippet meg der, men har handla rettetang blant og noe, og de som jobba der virka som de hadde peiling på hva de snakker om. Anonym poster: ca14626e05a49ee68565a3f51332264a Tusen takk for svar! Da skal jeg prøve meg på en av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå