Gjest Bud Skrevet 24. september 2012 #1 Del Skrevet 24. september 2012 Hva skal til for å stryke på denne? Om min kroppslige tilstand kan jeg nevne *Rusfri *OK syn *Store armer *Trege ben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 24. september 2012 #2 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg har aldri klart å stryke på den, og første gang jeg skulle ha en var det fordi kroppen var for smadret til å fortsette i forrige jobb. Fritt etter hukommelsen: - ikke diabetiker, ikke så hjertesyk at du plutselig trenger hjelp, ikke utsatt for besvimelser/epilepsi - ikke så døv at du ikke hører alarmer, ikke så nedsatt syn at du ikke får med deg hva som skjer rundt deg - ikke koko - ikke praktiserende alkoholiker/narkoman - ikke sykelig overvekt Hva legger du i "trege ben"? Vil du ha et problem med å klatre i stiger (gjelder forsåvidt også hånd/armfunksjon) eller jogge? Grunntanken bak helseattesten er at du ikke skal stryke med av å jobbe, og den dagen det smeller skal du oppfatte at det er krise, reagere korrekt og være i stand til å komme deg til stuperen uten assistanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 25. september 2012 #3 Del Skrevet 25. september 2012 Så lenge man er normalt oppegående med normalt syn, normal hørsel og normal helse så skal det mye til for ikke å få helseattest. Signerer forøvrig Feuerstein. Eneste jeg kan komme på som tillegg er at du ikke har alvorlig lungesykdom (ukontrollert astma, tuberkulose, KOLS osv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 25. september 2012 #4 Del Skrevet 25. september 2012 I tillegg er det vel et punkt om medisiner? At en ikke skal være avhengig av medisiner for å klare hverdagen, som f.eks. hjertemedisiner/blodtrykksmedisiner? Poenget er vel at i en krisesituasjon skal du kunne klare deg uten disse om du plutselig ikke har tilgang lenger og det tar tid (dager) før du får nye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 25. september 2012 #5 Del Skrevet 25. september 2012 Høres ikke ut som det blir noe problem med den attesten Trege ben - løper ikke med mindre det står om livet... eller mat... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarandus Skrevet 25. september 2012 #6 Del Skrevet 25. september 2012 Trege ben - løper ikke med mindre det står om livet... eller mat... hehe eller sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 25. september 2012 #7 Del Skrevet 25. september 2012 eller sex? SSSSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå