Gå til innhold

Søke på to forskjellige stillinger i samme bedrift

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er ikke så veldig forskjellige, den ene er ekstrahjelp og den andre er butikkmedarbeider, og jeg er kvalifisert for begge.

De utlyste sillingen om ekstrahjelp først, så den har jeg allerede søkt på, den andre stillingen ble utlyst nå nylig. Men hvordan gjør jeg dette?

Søknaden blir ikke den samme uansett, siden det er elektronisk søknadsskjema og jeg ikke lagret forrige søknad, men burde jeg henvise til at jeg også har søkt på en annen stilling i samme bedrift eller bare skrive en ny søknad uten å nevne det? Hvordan fletter jeg det inn hvis det skal være med?

Eller skal jeg ikke søke i det hele tatt og heller krysse fingrene for et intervju, så kan jeg spørre om den andre stillingen da? Jeg går ut ifra at butikkmedarbeider har større stillingsprosent, så det er jo den jeg helst vil ha. (det står ingenting spesifikt om stillingsprosent i noen av annonsene).

Anonym poster: 7bc40b3dfcf4087ecd6dd17c7170de55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare sendt en mail til konktaktpersonen for stillingsannonsen, henvist til søknaden du allerede har sendt, og skrevet at du er i interresert i den faste stillingen også. Da kan du jo også spørre om stillingsprosentene i de ulike stillingene, skader ikke å vise interesse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...