AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Tror jeg trenger et dytt for å legge denne ideen fra meg. Møtte en trivelig og kjekk fyr i helgen på en fest, hvor turen gikk videre ut på byen. På festen så sto vi lenge å pratet, og så møttes vi tilfeldig på hver andre igjen ute på byen, og praten gikk videre der. Han var så kjekk at jeg ikke en gang klarte å flørte litt med han, og når jeg drikker er jeg vanligvis ikke sjenert, men nå var det nestn ikke måte på (tenker jeg i ettertid) selv om jeg klarte å føre en normal samtale. Ble ganske nysgjerrig på denne mannen, og har funnet han på facebook, men jeg vil ikke være den gale dama som har stalka noen opp på facebook for så å risikere å bli avvist, eller sett på som den gale dama som stalke Og jeg har aldri vært den personen som i det hele tatt har vurdert tanken på å ta kontakt med noen jeg bare har møtt en gang. Aaalt for sjenert til det. Men her sitter jeg, og vurderer sterkt å ta kontakt, men nei, tror ikke det er noe god ide i bunn å grunn.. litt rotete innlegg, men surrer litt i topplokket nå Anonym poster: a9dac8b7ffc6634db10342df8b57ff70
Gjesten Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Hvis dere hadde god kjemi, synes jeg bare du skal gå for det. Du har ingenting å tape 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Hvis dere hadde god kjemi, synes jeg bare du skal gå for det. Du har ingenting å tape Jeg bekymrer meg bare litt hvis jeg tilfeldigvis bli avvist, åsså møter jeg han igjen ved et senere tidspunkt.at det kanskje blir litt kleint Så kanskje jeg bare holder meg i skinnet å satser på å møte han igjen på fest der jeg var? Anonym poster: c2ad6bac745518538b489e3d35049149
Gjesten Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Neh, tror ikke det blir kleint. Ikke hvis dere pratet så mye den kvelden som det virker som. Da synes han nok bare det er hyggelig at du viser at du er interessert, om han avviser deg, trenger ikke det bety noe særlig. Jeg synes du skal gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå