AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Jeg er forsatt tenåring, 16 år, ung og forvirret. Takker nei til kommentarer som " du er forsatt ung, vent noen år" og lignende. Takk på forhånd Uansett hvem jeg "date'r" går det samme veien no matter what. Når vi har kommet godt i gang og er på det stadiet hvor det er normalt å bli sammen har jeg ikke no lyst å bli sammen med han. Dette har skjedd flere(haha, tre) ganger. .. Jeg klarer rett og slett ikke å få følelser får noen. I skrivende øyblikk "holder jeg på" med en gutt som er to år eldre enn meg. I starten fikk jeg sommerfugler i magen og var glad av å snakke med han, men nå har det blitt mer stress enn kos å svare han på meldingene hans. Jeg er super forelsket i han når han er på besøk hos meg, og når vi ellers er sammen i fritiden, men når vi "skilles" å drar hver til sitt spør jeg meg selv gang på gang om hva jeg egentlig driver med. Jeg liker jo han ikke, men samtidig liker jeg han ??? Jeg vil ikke at han skal gå til en annen jente, men samtidig vil jeg ikke ha han selv. Og som jeg skreiv over; Jeg vil ha han når jeg er sammen med han, når vi flørter, holder i hånden etc, men med eeen gang han drar glir jeg tilbake på tankene om at jeg egentlig ikke vil dette. Der her skjer HVEEEEER gang. Uansett hvor fin han er. Uansett hvor mange andre som er ute etter han. Uansett om han er "hard to get" eller super søt mot meg. Jeg klaarer ikke bli forelsket uansett hvor mye jeg vil det. Noen andre som har det sånn? Kommer jeg til å dø(hahaha) alene? Hilsen fortvilet fjortis Anonym poster: 59dcf95120d277b5670f398b49254182
Testosteron Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Forelskelser kommer av seg selv, og er ikke noe man kan "tvinge" seg til å bli. Du må bare fortsette å møte mennesker, så vil du møte noen du blir forelsket i til slutt.
Cordelia Skrevet 25. september 2012 #3 Skrevet 25. september 2012 (endret) Ingen grunn til panikk. Du er nok og full av hormoner. Det er vel rett og slett som det skal være. Det kommer etterhvert. Endret 25. september 2012 av Cordelia
pingeline Skrevet 25. september 2012 #4 Skrevet 25. september 2012 For meg høres det ikke ut som det er følelser tilstedet. Før du blir sammen med disse guttene, liker du dem? Og da tenker jeg ikke på om de er kjekke eller flinke til å flørte. Er dette mennesker du trives med utenom den romantiske delen?
Niennas Skrevet 25. september 2012 #5 Skrevet 25. september 2012 Der her skjer HVEEEEER gang. Uansett hvor fin han er. Uansett hvor mange andre som er ute etter han. Uansett om han er "hard to get" eller super søt mot meg. Jeg klaarer ikke bli forelsket uansett hvor mye jeg vil det. Anonym poster: 59dcf95120d277b5670f398b49254182 Hos meg så er det den setningen jeg hevet ut som skurrer. Du dater vel ikke /holder vel ikke på med folk kun fordi at de er dødspene? ... Kanskje du burde fokusere litt mer på personligheten til de du holder på med, du skriver det jo selv "Jeg liker han jo ikke, samtidig som jeg liker han?". Prøv å skill mellom fysisk og psykisk tiltrekning. Erfaringsmessig så har personligheten MYE å si. Vanvittig kjekke gutter har blitt mindre kjekke når de er idioter. Og motsatt. Plutselig legger jeg merke til at gutten jeg tenkte "Naah, han var helt gjennomsnittlig" har vanvittig pene øyne, fin med smilehull osv.
solch Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 problemet ditt er at du har blitt småforelsket før du igrunn har blitt kjent personen. Og når du lærer dem å kjenne, liker du dem plutselig ikke så godt likevel, og det viser seg kanskje at dere ikke var så perfekte for hverandre. Eller at du rett og slett blir mettet på de før dere i det hele tatt har blitt sammen. Så poenget er å prøve å ta det litt roligere, ikke vær så "på" hverandre hele tiden, ta ting sakte. Savn hverandre litt, ikke skriv for mange meldinger til hverandre. Du skal nok se det går seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå