Theaebb Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Hola:) Under 3 uker nå før det braker løs. Tenkte det kunne vært nyttig med en egen tråd, for eventuelle spørsmål som dukker opp underveis. Er det noen som vil dele noen tips, så takker jeg for det :-)
Helen Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Lær deg formler, øv på regnestykker og les oppgavene ordentlig! Så må du huske på å ha med benevning i alle svar. Gjør du dette er det ingen fare, da står du på første forsøk. Lykke til 1
Theaebb Skrevet 24. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2012 Lær deg formler, øv på regnestykker og les oppgavene ordentlig! Så må du huske på å ha med benevning i alle svar. Gjør du dette er det ingen fare, da står du på første forsøk. Lykke til Tusen takk!
Mimma Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Jeg hadde den på torsdag og synes slettes ikke at den var så ille Ingen grunn til å grue seg. Øv, les formler og les nøye etter hva de spør etter i oppgaven. Kan også være lurt å lese gamle eksamensoppgaver om du får tak i det
Theaebb Skrevet 24. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2012 Jeg hadde den på torsdag og synes slettes ikke at den var så ille Ingen grunn til å grue seg. Øv, les formler og les nøye etter hva de spør etter i oppgaven. Kan også være lurt å lese gamle eksamensoppgaver om du får tak i det Det er betryggende å høre:) Føler det går greit, men noen ganger tenker jeg mer enn nødvendig. At oppgaven og svaret er lettere, enn det jeg først tenker. Men får vel bare regne, regne og regne:)
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Last ned appen MedRegning så kan du gjøre praktiske øvelser mens du er på bussen o.l. (Forutsatt at du har smarttelefon) Anonym poster: 4a3eb8f0e1d46c9ad9b50947ef82d58a
Theaebb Skrevet 24. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2012 Last ned appen MedRegning så kan du gjøre praktiske øvelser mens du er på bussen o.l. (Forutsatt at du har smarttelefon) Anonym poster: 4a3eb8f0e1d46c9ad9b50947ef82d58a Jøss:D Takk! Må sjekke ut den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå