Gå til innhold

Noe om bryting på noen måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange av dere har sikkert fått med seg historien om

Internett er en veritabel honningkrukke av slike rare maskinoversettelser fra engelsk til norsk, så jeg tenkte å lage en liten tråd om dem. Post maskinoversatte gullkorn her, sleng gjerne på en link til hvor du fant det.

Mee first:

Bryting er en spesielt i de eldste sportsaktiviteter identifisert til mann. Sin opprinnelse går igjen hver og en av veien til første OL. Jeg snakker ikke angående de moderne olympiske leker, jeg snakker angående Roman OL. Voksne menn vil ofte kjempe hverandre i bryting kamper disse OL.

Du finner 3 forskjellige former for bryting inni oss, og disse er; Gresk-romersk bryting, fristil-bryting og folk stil bryting. Folkemusikk mote bryting kan ofte være kjent som store skolen bryting eller collegiate bryting, og er ofte bare utført i Usa.

Et annet moment som er viktig å ta med:

Freestyle og folk mote bryting er utrolig tilsvarende.

http://www.envyhoust...-noen-mate.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Ha-ha! Utrolig morsom tråd! :) Det finnes så mange rare oversettelser der ute at jeg har ikke ord.. Man ser lett når tekster har blitt oversatt driekte i google translate, etc.

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet (endret)

Kanskje på tide å friske opp tråden litt. Dagens tema? Neseplukking:

http://wka.beriger.com/hvordan-a-stoppe-plukke-pa-nesen

#3:
Rense nesen hver morgen / kveld. Prøv en sinus skyll som bruker saltvann til å vaske ut stedet i nesen der slimet kommer. Eliminere buse kilde eliminerer buse skaperverket. Ingen buser, ingen trang til å plukke.

Husk at det ikke er tale om å eliminere hele skaperverket, bare det som inneholder buser. (Det er det jo ingen som vil savne likevel)

#4 (siste avsnitt):
Hvis du spiser buser, gjelder en nervepirrende middel til fingrene. Den ting smaker forferdelig.

Her gjelder det å bruke det nervepirrende middel i 17år, minimum (og hver dag).

#5:

Endre tankeprosess. Hver morgen, middag og kveld, bekrefter at du vil slutte. Si noe høyt for deg selv som "Nesen min er ren. Jeg er veldig opptatt med min hobby / TV program / tannpuss etc., og nesa er fint som det er."

Meget klok strategi. De som plukker minst buser, er ofte tvslaver med null hull, og de har veving som hobby (mer om det senere).

#5 igjen:

Tenk på hva du gjør med nesen din når du plukker den. Ufortalte antall blir satt inn hver gang du plukker den, for ikke å nevne andre partikler eller kjemikalier (spesielt hvis du jobber i slike bransjer som spraymaling, manicuring, frisør, utskrift, gass-pumpe, etc)

Kanskje litt uvanlige eksempler, men det er en kjensgjerning at mange som jobber på trykkerier eller jobber på gass-prosesseringsanlegg har enorme problemer med snott.

Et lite tips til slutt:

Prøv å holde en liten pakke av vev med deg så hvis du har følelsen du trenger å plukke på nesen bruke en vev!

Sikkert ikke dumt. Hva med denne miniveven beregnet på barn. Den bør få plass i en litt stor jakkelomme:Treleke__Min_f%C3%B8rste_vev.jpg

Vet du om noen som spiser buser mens de vever? Nei, nettopp. :opplyser:

Endret av Lutetium 71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...