Gjest care Skrevet 24. februar 2004 #1 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei Er det noen som vet om dette er noe nytt? Er det noe bra? Billigkjede og mye søppel? Har noen som maser om at jeg må bli med i dag. Har noen erfaring med denne butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 Vel, de åpner i dag, så det er nok ikke så mange som har vært der enda... Vi skal dit i dag etter treningen, regner jeg med. Skal se etter salongbord. Har trålt alle de andre møbelbutikkene og finner ingenting!!! Frustrerende. Håper de har noe spennende der. Kan heller komme med en oppdatering etter at jeg har vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 24. februar 2004 #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvor er det denne butikken åpner? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Vel, de åpner i dag, så det er nok ikke så mange som har vært der enda... Så den er ny ja. Tenker vi også drar en tur etter middag. :-? blir sikker kjempefult. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Har ikke fått med meg dette jeg Hvor ligger så denne Living butikken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #6 Del Skrevet 24. februar 2004 Living finnes på Karihaugen i Oslo (like ved Lørenskog stasjon), Tvedt-senteret på Forus ved Stavanger, Raglamyrsenteret i Haugesund og Laguneparken i Bergen. I Oslo er det gratis buss fra Akersgata/Jernbanetorget/Helsfyr. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogeki Skrevet 24. februar 2004 #7 Del Skrevet 24. februar 2004 Det undrer meg at de ikke har hatt noen reklamekampanje før oppstart. De har så vidt jeg har skjønt ikke noe hjemmeside heller. Jeg ble overrasket da det lå ved et stort bilag for Living i Aftenposten i går. Så ut som det var mye fint der til en rimelig pris. Gleder meg til å dra dit. Men som sagt - jeg visste ikke at det var en ny møbelkjede i emning før i går, og den åpner altså i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #8 Del Skrevet 24. februar 2004 Living er bare et nytt navn for en gammel møbelbutikk som har vært i Bergen i lang, lang tid. Tidligere het de altså Kim Tvedt, og så vidt jeg vet er siden deres på internett under oppdatering! Fører mange kjente merker og har bra utvalg! Men hvorfor de absolutt måtte ta et engelsk navn synes jeg er forunderlig selv om de satser på internasjonale trender!! Så fikk jeg sagt min mening om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 24. februar 2004 #9 Del Skrevet 24. februar 2004 Skal faktisk ut på Living å hente mitt bestillte produkt idag. Det er ein ganske sor butikk, iallefall her i Bergen. Det er heilt greit kvalitet der, men ville ikkje kjøpt noko eg skulle ha lenge der. Trur ikkje dei har den same kvaliteten som dei store møbelkjedane, men det er sjølvsagt berre noko eg trur. Living har mangen varer, ikkje berre reine møbelprodukt. Dei har alt frå lampar, fat, glass, tepper., sofa, sengklær osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. februar 2004 #10 Del Skrevet 24. februar 2004 :o Ny interiørbutikk?! Hvor på Karihaugen? (i de gamle el-kjøp lokalene eller?) Har aldri hørt om Living før, men det må sjekkes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 24. februar 2004 #11 Del Skrevet 24. februar 2004 I de gamle Elkjøp-lokalene ja! Må sjekkes ut :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 24. februar 2004 #12 Del Skrevet 24. februar 2004 Living er det nye navnet på Ide Kim Tvedt som er en institusjon her i Stavanger. Det er en bra butikk som fører mange merkevarer som Natuzzi, Ekornes, osv (må innrømme at jeg er dritdårlig på sånt). De har også lamper (alt fra billig til dyrt), barnemøbler, kjøkkenartikler, lys, hagemøbler, sengetøy (Høie o.l.), duker, gardiner, rammer osv. Det er ikke en butikk som selger billig drit (har nok det og), blir regna for å være en del hakk opp fra IKEA. Kan anbefales. http://www.kimtvedt.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 24. februar 2004 #13 Del Skrevet 24. februar 2004 Har vært der nå! Noe fint var det jo, men ikke det helt store. (Kjøpte et par småting, og ble stående en halv time i kø, med 5 stk. foran oss, så litt kasseopplæring hadde gjort seg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. februar 2004 #14 Del Skrevet 24. februar 2004 Har vært der nå! Noe fint var det jo, men ikke det helt store. (Kjøpte et par småting, og ble stående en halv time i kø, med 5 stk. foran oss, så litt kasseopplæring hadde gjort seg.) :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just_c Skrevet 26. februar 2004 #15 Del Skrevet 26. februar 2004 kjøpte sofaen min på kim tvedt jeg da for litt over et halvt år siden,så om de fortsetter å holde å kvaliteten på varene skal jeg være fornøyd. :-) har ikke hatt noe problem med sofaen og samboern elsker å sove middag på den.. :-) vi fartet rundt hele bergen for å finne en sofa som var god ,så fin ut,og ikek var så veldig dyr. vi ble først fornøyd da vi kom til kim tvedt,rimelig pris,stor og god og ikke minst fikk vi god service når vi kjøpte den. butikken var iallefall stor og oversiktlig,det er noe eg synest er litt greit når eg handler slike store ting at man finner enkelt det man skal ha,og at de står i nærheten av hverandre så man kan sammen ligne litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå