Gå til innhold

Milk of Magnesia - underverk for fet hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har slitt lenge med fet hud i t-sonen, og nå er det så ille at sminken forsvinner etter en time og ansiktet mitt ser ut som en kremball.

Dette må jeg si at går på selvtilliten løs, faktisk. Jeg har prøvd alt fra kremer til primere, men ingenting ser ut til å funke i lengden.

Jeg kom over produktet Milk of Magnesia, og har lest såpass mye bra om det, at jeg fant ut at jeg selv måtte bestille meg det!

Men jeg ser at det kanskje ikke er lovlig i Norge, og vet ikke om jeg vil risikere bot for å få det. Det vil ikke koste meg mer enn 65 kr (foruten mva. osv) fra Vitacost. Jeg er i hvert fall ganske sikker på at det er ulovlig i Norge - men jeg vil gjerne høre med en som vet litt mer enn meg?

Hva er sjansen for å bli tatt? Har lest om andre som har bestilt det, og de har ikke fått bot. Jeg vet selvsagt at tollvesenet ikke sjekker alt, men man kan jo selvsagt være uheldig. Vet noen hvor stor boten vil være på da?

- Takk for all hjelp!

Anonym poster: ecce365015df396ee6fb3bc1ce1c7db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke bot, de tar bare produktet fra deg.

Anonym poster: d5f83d21fe04c1436d77b7c25eb20d0b

Skrevet

Okay, er du sikker?

Skrevet

Det er det som har skjedd med meg ihvertfall, ante ikke at det jeg prøvde å kjøpe ikke var lov å importere.

Anonym poster: d5f83d21fe04c1436d77b7c25eb20d0b

Skrevet

Så du kjøpte det samme, eller et annet produkt? Huffda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...