Gå til innhold

Date'n fra sukker dater flere samtidig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om en date fra sukker, som dater flere samtidig?

Jeg synes det blir litt rart..

Nå har vi akkurat hatt vårt første kyss..men det har han kanskje akkurat hatt med flere..?

Lurer vel egentlig mest på hvilke erfaringer folk har med dette..

Anonym poster: 4fd258c4c3f87b986c882e03f7701781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noe mer eller mindre vanlig det enn at folk man kan møte ute på byen gjerne gjør det samme. Muligens enklere å "avsløre" hvis man holder på med noen man har møtt på nett?

Dette er uansett noe du må ta opp med den aktuelle personen. Noen synes det er helt greit å date flere frem til man føler man har funnet noe spesielt, mens andre som meg selv synes det bare blir helt feil om man skal spille på flere hester samtidig. Viser ikke den helt store interessen spør du meg. Føler man ikke for å bruke noen dager og uker for å finne ut om man passer sammen og er interessert så er man kanskje ikke så gira på å finne seg en kjæreste uansett.

• Liker 2
Skrevet

jeg syns det er helt greit lissom

Anonym poster: 61f37d89c0a7063f8a5c460490d6b3bc

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig skal man ikke date flere samtidig.

Idiot-oppførsel!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Nå har vi akkurat hatt vårt første kyss..men det har han kanskje akkurat hatt med flere..?

Jeg syns ikke det er naturlig.

Hadde ikke giddet å date en dame som ikke datet 1 kar om gangen.

3 første kyss med 3 ulike damer på 1 uke..Nja..Å hvor langt går man? Skal man ha sex med alle 3 også før man finner ut hvem man vil satse på :vetikke: Nei, det hele blir veldig unaturlig for min del.

Endret av kristian82
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt kontakt med flere, men ikke datet mer enn en av gangen for flere treff... og nå når jeg har møtt en ting har begynt å utvikle seg med (har hatt sex og liker hverandre veldig godt) er det HELT uaktuelt å fortsette å lete etter noe annet mens vi finner ut av ting. Hvis han gjør det er det kroken på døra.

Anonym poster: 526c1ab94cbc45fc25f35d9e47e147ff

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes også det blir helt feil å date flere samtidig. Jeg konsentrerer meg om en person av gangen, og jeg forventer at den jeg dater gjør det samme, hvis ikke er det i såfall en dealbreaker for meg. Det må være veldig forvirrendes å date flere samtidig, spesielt om man tar det langt på alle kanter. Hva om man får følelser for alle eller blander sammen følelsene man har? Dessuten så syns jeg man skal ha såpess respekt for den man dater, at man ikke leker med andre menneskers følelser slik som det.

• Liker 3
Skrevet

Hallo, hva hadde du egentlig forventet? Han er på sukker, desperat, prøver ut mange, før han finner den rette.

Skrevet

Vel, jeg ser ikke problemet at man kan møte flere en gang. Men hvis man virkelig har kjemi med en, bør man kutte ut de andre, av respekt tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Man dater ikke flere samtidig. Det er bare slemt mot den andre personen. Om jeg hadde funnet ut at noen gjorde det vet jeg ikke om jeg hadde stolt på personen mer, og da er det ingen vits i å starte et forhold heller.

Anonym poster: 85928622ed3d2553e9c144dd0880e39d

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte ikke å sende beskjeder frem og tilbake i evigheter på sukker, synes ofte personene var så annerledes enn hva jeg fikk inntrykk av over nett. Så jeg ville helst møte de så tidlig som mulig, gjerne etter 3-5 meldinger. Da hadde jeg alltid flere jeg snakket med og avtalte dater med i samme periode, man aner jo ingenting om personen er en match før man faktisk har møttes.

De få gangene jeg tok det lengre enn første date, droppet jeg eventuelle andre jeg skrev eller hadde avtaler med. Var noen av de også veldig lovende, skrev jeg at jeg var i gang med en dateprosess, men at jeg heller tok kontakt dersom det skulle bli aktuellt senere.

Så jeg vil si det avhenger av hvor langt man har kommet, har man blitt intime er det uaktuelt å date flere, men om det er helt i starten og rundt første date synes jeg det er greit.

• Liker 3
Skrevet

det er vel ikke uvanlig at folk på Sukker (og sikkert andre sjekkesteder) dater flere samtidig i en innledene fase.

Skrevet

Jeg kunne ikke tenkt meg å date flere kvinner på en gang, vil heller finne ut av ting med ei om gangen. Dette gjelder spesielt om man har begynt å ha sex. Hadde heller ikke likt om ei jeg datet møtte andre menn enn meg....

• Liker 1
Skrevet

Ser at mange her legger forskjellig i begrepet dating....

Hvis en raskt førstegangs kaffedate (liker ikke de kaffedatene for å være ærlig, hvis man er så usikker på personen at ikke kan sette av mer tid er det verd å droppe mener jeg) klassifiseres som en date, ja da må man gjerne date flere på en gang. Når det derimot er gått videre, altså intimitet, avtaler om flere dater etc så mener jeg at man ikke bør date andre.

Denne uken skal jeg på 2 "dates" (og jeg som skulle ha datingfri i en lang periode), en kaffegreie (sukk, gruer meg allerede, sånn 45 min på å bli kjent med noen mens ser på klokka før haste videre) og en middags/gå ut å drikke senere i uken. Begge disse er førstegangs dater, så ser ingen grunn til å ikke treffe begge - med mindre jeg skulle bli stup betatt av 45 min kaffedaten (kommer ikke til å skje ;-)). Skulle jeg bli veldig betatt i en førstegangsdate, vil det selvfølgelig være naturlig å stoppe all annen dating. Dette av respekt for den du er betatt av, men ikke minst for de andre datene som selvslagt ikke bør bruke tid og energi på en person som er betatt av noen andre.

Skrevet

Ser at mange her legger forskjellig i begrepet dating....

Hvis en raskt førstegangs kaffedate (liker ikke de kaffedatene for å være ærlig, hvis man er så usikker på personen at ikke kan sette av mer tid er det verd å droppe mener jeg) klassifiseres som en date, ja da må man gjerne date flere på en gang. Når det derimot er gått videre, altså intimitet, avtaler om flere dater etc så mener jeg at man ikke bør date andre.

Denne uken skal jeg på 2 "dates" (og jeg som skulle ha datingfri i en lang periode), en kaffegreie (sukk, gruer meg allerede, sånn 45 min på å bli kjent med noen mens ser på klokka før haste videre) og en middags/gå ut å drikke senere i uken. Begge disse er førstegangs dater, så ser ingen grunn til å ikke treffe begge - med mindre jeg skulle bli stup betatt av 45 min kaffedaten (kommer ikke til å skje ;-)). Skulle jeg bli veldig betatt i en førstegangsdate, vil det selvfølgelig være naturlig å stoppe all annen dating. Dette av respekt for den du er betatt av, men ikke minst for de andre datene som selvslagt ikke bør bruke tid og energi på en person som er betatt av noen andre.

Hvorfor gå på en date som du ikke har noe tro på?

Da kaster du nemlig bare bort hans (og din) tid.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gå på en date som du ikke har noe tro på?

Da kaster du nemlig bare bort hans (og din) tid.

Selvsagt går jeg ikke på date med noen jeg ikke tror på, tvert i mot jeg går bare på date med de jeg har tro på, og da vil jeg jo gjerne sette av tid. Det er bare det å treffes over en 45 min kaffe mellom slag på jobb jeg er i mot. Da er tankene og fokus ikke helt med, i motsetning til når man setter av litt ordentlig tid.
Skrevet

Min erfaring er at det er en grunn til at kvinner faller for slike. De er flinke til å snakke for seg og sjarmerende. Ganske enkelt fordi de vil i buksa på damene.

Mannfolk som ikke oppfører seg på den måten, ganske enkelt fordi de er interessert i noe mer langvarig, er heller ikke interessante. Ikke like interessante som den typen mannfolk du har funnet deg i alle fall.

Anonym poster: 2b2a475a571b5ea6eb207c45c77fb1a2

Skrevet

Selvsagt går jeg ikke på date med noen jeg ikke tror på, tvert i mot jeg går bare på date med de jeg har tro på, og da vil jeg jo gjerne sette av tid. Det er bare det å treffes over en 45 min kaffe mellom slag på jobb jeg er i mot. Da er tankene og fokus ikke helt med, i motsetning til når man setter av litt ordentlig tid.

Så hvorfor setter du ikke av litt ordentlig tid da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...