Missandei Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 Relativt nyutdannet i slutten av 20 årene. Jeg jobber mye prosjektbasert, og har derfor perioder hvor jeg jobber lange dager, som oftest rundt 10 timer, men av og til mer. Men jeg sliter sånn med konsentrasjonen når disse periodene blir lange! Jeg er veldig glad i jobben, og trives godt med det jeg gjør. Men jeg er også en person som blir fort sliten, og jeg er absolutt avhengig av å få 8 timer søvn hver natt for å fungere optimalt. Jeg bruker en time totalt til og fra jobb, i tillegg er det tid på badet om morgenen, middag osv, og da blir det i hektiske perioder bare snakk om et par-tre timer til overs i døgnet. Jeg må sette av tid til trening, ellers går det ihvertfall ikke, og det er det ikke snakk om mye tid igjen til å roe ned! I de verste periodene inkluderer dette også helger. Jeg får jo slappet av og hvilt ut i mindre hektiske perioder, hvor jeg ofte pleier å avspasere en del, slik at jeg får ekstra fri. Men alikevel kjenner jeg at det tærer skikkelig på meg i de hektiske periodene, og at jeg sliter mye med å konsentrere meg og "holde koken". Noen andre sm jobber slik som meg her? Hvordan opplever dere dette, og har dere eventuellt noen tips jeg kan ta med meg videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå