Gjest Mooky Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 (endret) Har noen som plager meg å ringer meg med blokkert nr. ca. en gang i uken, og da helst i helgene kl 2-3 på natten. Hva er dette? Og idag ringte det noen med Skjult nr som jeg ikke rakk å ta.. Hva er forskjellen på disse to? Jeg har forresten iphone. De som ringer meg med blokkert legger på når de hører kjæresten min ta tlfen, men når jeg tar den så bare har de tlfen oppe uten å legge på og sitter bare der å hører på at jeg sier "hallo? haaalo?" helt til jeg legger på Kan jeg på noen måte finne ut hvem dette er? Edit: Skrivefeil Endret 24. september 2012 av Mooky
Guybrush Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 Et "blokkert nummer" er vel i bunn og grunn et nummer man selv blokkerer gjennom en tjeneste som et program eller tilsvarende. Et skjult nummer derimot er et nummer hvor eieren har bedt om at det ikke skal oppføres i telefonregisteret slik at ingen kan vite hvem det er. Du må anmelde for trakassering og få politiet til å finne utav det ved å henvende seg til telefonselskapet ditt og få oversikten derifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå