Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger en ny trenningsbukse fra Nike slik at jeg kan se bra ut når har meldt meg inn på helsestudio heeh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg neglelakk, lipgloss (begge Maybelline) og en naturhvit topp på handlelista...

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg noen svarte, lave, litt spisse støvletter med passe høy "spiss" hæl. Har sett noen hos Euro sko til 600,- Og så skal jeg ha meg noen nye topper og gensre.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg MÅ ha noen nye sko, men det blir nok ikke så lett å finne. Ellers trenger jeg en ny hvit BH, og noen nye t-skjorter i svart og hvitt. Og en enkel svart strikkejakke.

Skrevet

Har endelig funnet støvletter som er smale nok i leggene :danse: .

Også på halv pris da gitt!!! De er råsexy. Så hvis noen av dere ser meg i Oslo nå, kan dere sikkert se at det er meg! :ler:

Skrevet

Jeg tror det blir den Peak-jakken i knallrødt som jeg så i går. Har ønsket meg en sånn jakke lenge, men aldri kjøpt, siden det ikke er et plagg jeg kommer til å bruke hver dag.

Ellers har jeg lyst på nye litt sporty klær, og så veldig mye stilig på Peak.

Så det er godt mulig at mitt neste kjøp blir noe der.

Skrevet

Et par nye BH'er, og en svart høyhalser. Merkelig- du skulle tro det sistnevnte var enkelt å finne, men neida!

Skrevet

Må få meg en skikkelig dagkrem. Tomt for den jeg hadde...

Skrevet

Ei skjorte, tenker jeg. Burde også hatt meg en ny BH - det er ikke billig (stor strl :roll: ).

Si fra hvis du finner ei fin strikkejakke, Ethereal! Det burde jeg også hatt!

Skrevet

Jeg vil ha grønn/blå parykk, limegrønn øyenskygge og fargede linser.. Og helt enkle hvite singleter og billige bh'er i greie farger (i min størrelse er alt som kommer på tilbud enten burgunder eller lilla - fysj). Finner selvfølgelig ingen av delene, men kommer alltid hjem med mye annet rart når jeg drar på handletur :roll:

(nei, jeg skal ikke bruke alt samtidig, har ikke SÅ store ønsker om å se ut som en klovn)

Skrevet
Et par nye BH'er, og en svart høyhalser.  Merkelig- du skulle tro det sistnevnte var enkelt å finne, men neida!

Vero Moda har. En veldig god i viscose.

Skrevet

Jeg har fått for meg at jeg vil ha et par rimelige joggesko i en av vårens knallfarger med et par matchende topper. Vil ha noe avslappet som jeg kan bruke til hverdags etter jobb. Helst ville jeg hatt orange, men har ikke sett noen sko i den fargen. Så mulig jeg går for et par grønne og gule sko (cult skoringen) og noen matchende topper fra h&m. Har sett noen gule og blå sko også, men det blir litt for svensk tror jeg...

Skrevet

Hmm..aner ikke. Har nettopp fått klokke fra Mango. Klokke har stått på ønskelisten lenge. En svart vippetang trenger jeg, men finner det ikke. Finner bare blanke som er for store og som jeg ikke klarer å bruke. :-? Alternativet er den som fås kjøpt på lookfantastic.

Mascara trengs også

Skrevet

En blå olabukse som passer den SVÆRE, gravide magen min (som jeg er drittlei :( ). Har egentlig gravide-bukser nok - men altså ingen blå olabukse.

Skal se etter det i morgen tenker jeg.

Skrevet

Bøylen på den ene sports-bh'n min var knekt da jeg tok den ut av vaskeposen. Trengte ett par nye fra før, så det blir vel neste investering.

Dette er litt dyre saker, så det blir en stund til jeg kan investere i noe annet.

Ellers skulle jeg hatt noen skjørt i vår-og sommergarderoben.

Skrevet

Nye sko! Har sett noen turkise på din sko, de likte jeg!

Skrevet

Ny sko! (Har sett mye fint på Din Sko og Bianco)

http://www.dinsko.com/cache/ttf/0112c6074011689d62.jpg

Det var en som jeg venter på i fra Din Sko....

Ny bukser! (Gjerne hvit!)

Shampo og balsam og en kur fra Look Fantastic.

Ja, det holder nok det....

Å ja, en ny vesker. Har lete lenge nå. Er visst ganske kresen! Men jeg vil ikke bruker så mye penger, men vil har en kule likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...