Gå til innhold

så irritert jeg (og glad da)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er en gutt på 19 år, jeg er jomru da, ikveld så skulle jeg og kjæresten prøve og ha sex, hun har hatt noen sexpartnere. etter at jeg hadde slikket henne til orgasme(det var herli da :-) )så skulle hun utføre oralsex på meg, og da ble selvfølgelig penis slapp. hvorfor skjedde dette? er d noe med nervøsitet å gjøre? blei veldi frustrert da :cry: . jeg kan jo ligge vesina henne å kose, og ha stiv penis konstant. trenger noen råd jeg. veit ik helt hva jeg skal gjøra :-( ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjer. Menns sexualitet sitter mellom ørene. For deg var det for meget å tenke på, på en gang. Du fikk "overload". Helt normalt. Regn med at neste innlegg dreier seg om at vi menn bare kan tenke på en ting av gangen. *S*

Neste gang dere er sammen går det mye lettere. Tenk på at det er godt, og bare det. Når "Lillemann" er godt i gang, klarer han å stå alene.

Stå på og GOOD LUCK :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt naturlig at både "Lillemann" og eieren blir nærvøs første gang.

Nærvøsitet er ikke noe man kan styre, når man er 19 og skal ha sin premiere. Har du dårlig hukommelse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har noe å uroe deg for - det er sikkert ikke uvanlig at sånt skjer når man er nervøs (og det er man sikkert første gang)

neste gang går det sikkert bedre :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å få "sperre" når det er noe du har store forventninger til, eller er spent på... Spenningen blir så stor at det sier stopp oppe i hodet, rett og slett.

Som andre har sagt før meg - øvelse gjør mester og dette kommer til å gå greit etterhvert. Har opplevd denne sperra hos menn som er langt eldre og mer erfarne enn deg, så det kan skje med hvem som helst. Ingen grunn til panikk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...