Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk bare med meg første halvdel av ungkaren i dag, hva skjedde under trippeldaten og den siste singeldaten, og ikke minst - hvem røk ut??

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, jeg følger ikke med, men jeg fikk med meg at det var mye grining og kniving.

Mener denne episoden kommer i reprise, så du kan jo sjekke når på TvNorge.no

Ellers så kan jeg jo bare si hvem han velger, for det vet jeg. :sjarmor:

Neida, jeg skal ikke si noe!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Fikk med meg at hun sutrekoppen forsvant i går. :sjarmor:

Gjest bare lille meg...
Skrevet
Fikk med meg at hun sutrekoppen forsvant i går. :sjarmor:

Kult det synes nå jeg!!

Møkka kjærring.... :o

Skrevet

Kult det synes nå jeg!!

Møkka kjærring.... :o

Enig. Hadde slått henne ned om jeg var med.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Imponerende at hun klarte seg så lenge. Men hun var vel flink å susse, for det er jo det eneste det virker som han er interessert i.

Blir helt tullete av all den sussingen hans. :roll:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Felle! SÅ enig så enig! Han kliner jo i et spenna renn, med den ene etter den andre! Blir helt satt ut jeg. *grøsser litt* men jeg syns jo det er artig, da :oops:

Skrevet

Synes LeAnn var ordentlig kul jeg. Jeg hadde nok vært akkurat som henne, hvem drar vel på noe sånt for å få venner??

Skrevet
Synes LeAnn var ordentlig kul jeg. Jeg hadde nok vært akkurat som henne' date=' hvem drar vel på noe sånt for å få venner??[/quote']

Kan forsåvidt forstå argumentet hennes for å ikke drive "teambuilding" med de andre jentene - at hun er der for å kapre Bob, ikke for å få venner, MEN: Da må hun fanden meg ikke sitte å klage og grine over at ingen av jentene liker henne, og vil være sammen men henne.

Synes ikke dama virket helt god, jeg. I beste fall var hun skikkelig umoden.

Skrevet

Men de trengte da ikke å fullstendig fryse henne ut fordi om hun ikke satt og dullet med de andre jentene hele tiden. Skjønner godt at hun ble frustrert da.

Skrevet
Men de trengte da ikke å fullstendig fryse henne ut fordi om hun ikke satt og dullet med de andre jentene hele tiden. Skjønner godt at hun ble frustrert da.

Hvis man tydelig gir uttrykk for at man ikke er interessert i kontakt med de andre i gruppen,og snakker til dem på en ekkel måte, så synes jeg faktisk at man må forvente at de andre etterhvert stenger en ute.

Hadde du giddet å være hyggelig mot en som oppførte seg slik mot deg?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det får da være måte på hva en skal tolerere fra enkelte mennesker. Hadde jeg vært i nærheten av Leann i mer enn fem minutter hadde det klikket for meg også.

Hvorfor skal de være venner med en som hadde behandlet de som hun ahr gjort?

Hvorfor skal det være akseptabelt at hun oppfører seg som hun gjør, men ikke at de andre gjør det?

Det var først den siste episoden hun prøvde, for ellers har hun vært skikkelig bitchete mot de andre, og hun fikk som fortjent.

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Det beste var at hun i hvert program, minst en gang gråtende proklamerte "I never cry, you know I never cry!" :hoho:
Skrevet
:ler: Det beste var at hun i hvert program' date=' minst en gang gråtende proklamerte "I never cry, you know I never cry!" :hoho:

:hoho: Ja, utrolig hun dama. Synes det morsomste var at hun var sikker på at hun skulle få en rose, for hun hadde jo på en måte en avtale med Bob. :ler: Sist gang skulle han ikke gi henne rose så sant hun ikke var en av de siste jentene som var igjen Hun var sikker på mandag ja :ler:

Skrevet

Næsj, de trengte ikke være venner med henne, men heller ikke fullstendig fryse henne ut.

Synes hun var kul og morsom jeg.... men så liker jeg ikke jenter så godt heller i utgangspunktet da... tror jeg liker mer guttete jenter kanskje.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det var jo hun som begynte med utfrysingen sin da. Er vel grensen for hvor mye en skal akseptere fra et kvinnemenneske som en ikke kjenner fra før av.

De var jo ikke der for å få seg venner de heller. :roll:

Skrevet
Næsj, de trengte ikke være venner med henne, men heller ikke fullstendig fryse henne ut.

Synes hun var kul og morsom jeg.... men så liker jeg ikke jenter så godt heller i utgangspunktet da... tror jeg liker mer guttete jenter kanskje.

Så du det fra starten av?

Etter at hun fikk en 1on1 date med Bob benyttet hun resten av tiden med å sutre over jentene, programmet og til og med Bob.

Da jentene skulle skåle for at de skulle holde kontakten etter programmet drakk Lee Ann bare glasset med champagne og forsvant.

Hun kjeftet på alle sammen og gjorde det klart at hun ikke var der for å få venner. Og når hun snakket fikk ingen andre lov til å snakke. Hun kjeftet tom på Bob og sa at hun ikke skulle ha noen rose om hun ikke skulle være med i sluttrunden.

Kunne ikke vært mer enig med Madame Felle, jeg :roll:

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet hvordan det gikk med det forelskede par (bob + estella) etter innspillingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...