Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke "jenta med bart", men jeg la merke til noe spesielt i dag. I vanlig lys og vanlig dagslys er ikke dette noe man kan se. Absolutt ikke. Jeg ser helt glatt ut i ansiktet. Men i dag satt jeg i bilen, fikk solen rett i ansiktet, mens jeg så meg i speilet. Da får jeg øye på en del dun i pannen(også på midten, ikke kun ved hårfestet), og nedover kinnene nærmere ørene(altså ikke på kinnene inn mot nesen osv). Litt over leppen også. Det er snakk om helt, helt lyse hår, og veldig, veldig korte. Men jeg føler at dette irriterer meg veldig, og kommer nå til å føle meg litt "utilpass" hver gang jeg er i blendende sol og folk ser ansiktet mitt.

Hva skal jeg gjøre? De er jo allerede helt lyse, så bleking har ikke noe for seg. Barbering vil bare gi meg skjeggvekst med mørkere hår, og jeg er litt redd for at om jeg begynner å vokse vil det komme mer hår. I tillegg må man vente til hårene har vokst ut når man vokser. Laser funker ikke på lyse hår. What to do?! Bør jeg gjøre noe med det, eller er det helt "vanlig" og ingenting å bry seg om..?

Anonym poster: 415c02115894f7d7485e395b3d77c17b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har alle. Vi har faktisk hår overalt på kroppen bortsett fra under føttene og inni hånden. Så slapp helt av.

Anonym poster: f3480acf6a97237e3df71bd4d117bf7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...