Skjønningen Skrevet 24. september 2012 #1 Skrevet 24. september 2012 (endret) Leter etter en sang som jeg hørte når jeg var på Sydentur. Det er en dame som synger, og den er litt rolig og "drømmende". Vil vel beskrive den som en litt jazzaktig rolig poplåt. Hehe, hvis det går an å kalle noe det. Jeg tror ikke sangen inneholder mer enn fire linjer, og jeg husker tre av dem: Follow/come with me and take my hand I know you will understand You and me/I until the end Mener dama repeterer det her gjennom hele sangen. Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd å søke opp det jeg vet av teksten på google, og har prøvd å nynne den/synge den inn på shazam, men uten hell. Endret 24. september 2012 av Grønnogskjønn
eva-80 Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 jeg har ingen bedre ide enn at du prøver å høre på en radiokanal fra det landet som spiller den type musikk.. kanskje den er så populær at de spiller det innimellom. spør bekejnnte / eller kg om noen er kjennt med radiokanaler fra det landet.
Chloe- Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 Hvilket land var det i? Var sangen på ren engelsk?
Mus-Katt Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 var den spilt mye? da kan det jo hente at den er inn på listene i Norge snart, vanligvis er de litt tidligere i sydenlandene.
Skjønningen Skrevet 24. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2012 jeg har ingen bedre ide enn at du prøver å høre på en radiokanal fra det landet som spiller den type musikk.. kanskje den er så populær at de spiller det innimellom. spør bekejnnte / eller kg om noen er kjennt med radiokanaler fra det landet. Jeg har prøvd å søke etter radiokanaler derfra og random sanger derfra fra sommeren '12 på youtube. Sangen hørte jeg i Kroatia. Hvilket land var det i? Var sangen på ren engelsk? Ja, den ble sunget på ren engelsk. var den spilt mye? da kan det jo hente at den er inn på listene i Norge snart, vanligvis er de litt tidligere i sydenlandene. Den ble bare spilt en dag jeg var der, men den satte seg i huet mitt. Kan godt ha vært en mixtape eller noe. Dette her var Juni i år så jeg tviler på at den kommer hit når jeg ennå ikke har hørt den.
Gjest "gjest" Skrevet 24. september 2012 #6 Skrevet 24. september 2012 Prøvde å google teksten din + lyrics, men intet kom opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå