Nette Skrevet 23. februar 2004 #1 Del Skrevet 23. februar 2004 I den forrige leiligheten vår (som vi forøvrig leide) hadde vi søppelbøtte som satt fast på innsiden av kjøkkenskap-døren, og som åpnet seg når vi åpnet skapet (lokket satt fast på en måte). Har lenge vært på utkikk etter en maken, da jeg synes at dette var innmari praktisk. Noen som har en ide om hvor jeg må henvende meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #2 Del Skrevet 24. februar 2004 IKEA har slike. De har også et system med flere beholdere dersom du skal kildesortere. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nette Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 24. februar 2004 Hm... fant det ikke på Ikea sist jeg var der! Får spørre neste gang da.. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2004 #4 Del Skrevet 24. februar 2004 Tror du skal finne det i kjøkkenavdelingen. De hadde i hvert fall slik før. Det kildesorteringssystemet jeg så for ikke så lenge siden er det mulig hadde løst lokk oppå. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 24. februar 2004 #5 Del Skrevet 24. februar 2004 Kildesorteringssettet til Ikea har lokk som man løfter opp (sitter fast i den ene siden av bøtta). Men det er et kjekt system, siden man kan velge hvilken kombinasjon med bøtter man vil ha. Vi har to av de største som står i et uttrekksstativ. Den bakerste til papiravfall og den foran til annet avfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå