AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Hei! Andre der ute som bruker epiduo? Jeg lurer på om jeg kan bruke fuktighetskrem samtidig (men vente noen minutter mellom påføring), eller bør jeg droppe det når jeg har smurt på epiduoen? Håper noen vil dele erfaring, da jeg glemte å spørre legen Anonym poster: fe818144cd0cb6cc0f6e3fee27163302
c44 Skrevet 24. september 2012 #2 Skrevet 24. september 2012 jeg går på epiduo pleier å smøre på fuktighetskrem, men holder meg unna å smøre der jeg skal ha epiduoen. så smører jeg epiduoen der jeg vil ha den hudlegen sa det ikke var verre. husk å være litt forsiktig med overbruk av epiduo. har gått på noen smeller selv
Wonders Skrevet 24. september 2012 #3 Skrevet 24. september 2012 (endret) jeg bruker den religiøst. 2 ganger i uken, porene er små nå og jeg har ikke sorte ormer... På resten av huden har jeg nivea den hvite. Jeg lar EpiDuoen funke hele natten. Jeg må skrubbe litt med vaskeklut da den fornyer huden samtidig så jeg flasser vekk alt som ikke skal være der... Endret 24. september 2012 av Wonders
Belle de Jour Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 Har nettopp begynt å bruke den selv. Bruker kun den på kvisene (som er spredt over de fleste deler av ansiktet), ingen fuktighetskrem over. Legen anbefalte å ikke bruke det. Bruker differin på dagtid. Det svir etter påføring, og det har begynt å flasse, men har hørt at det er vanlige bivirkninger den første tiden. Om det blir for ille kommer jeg til å kutte ned på bruken til annenhver dag og bruke fuktighetskrem de resterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå