AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Nå har jeg nettopp vært inne på sukker og sett på bilder, for å se hva det dreier seg om, siden fler her inne nevner det stedet. Er jo mange deilige gutter/menn der inne på 25-35 jeg lett hadde kost meg med ganske raskt. Trodde det var få jeg, siden gutta klager over at jentene ikke tar kontakt. Hallo medkvinner, der er det mye snadder da, er jo bare å velge ivei. Vurderer sterkt å melde meg inn selv om jeg vanligvis treffer folk ute irl lett. Problemet mitt er bare det at jeg bare vil ha en elsker eller pulevenn som noen kaller det, for å treffes jevnlig og ikke ett kjælighetsforhold, og da er det egentlig greiere irl, tror jeg. Sukker er vel mer for de som er ute etter kjærlighetsforhold eller er det noe for meg og? Anonym poster: a2dc2509a29491077143a3e9e1201808
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Har truffet flere elskere på sukker. Kjør på Anonym poster: 037c943647bb438b383dd71b5b88fe18
darth Vader Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 nettdating er for fjortiser, patetiske menn og ustabile kvinner. 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #4 Skrevet 24. september 2012 nettdating er for fjortiser, patetiske menn og ustabile kvinner. Ha ha hahaha ha ha ha.. Ustabile menn og kåte kvinner, eller kanskje løse kvinner og eller løse billige menn.. Fy søren DV takk for at du oppklarte den ass, da vet vi hva du gjør på dette forumet også for kriteriene er vel de samme eller.. MÆKK!!!! Selv har jeg aldri hatt behov for det, uten at jeg føler meg bedre enn de som velger det i utgangspunktet, var derfor jeg var nyskjerrig og var der for å se hva det var. go girls and boys!!! Men som sagt , masse snadder jeg lett hadde sagt ja til hadde jeg møtt på dem ja .. Jenter har ikke mindre rett til å ha lyst på deilige menn enn gutter har på damer, gutter er jevnt over løsere, bortsett fra bitre uatrakktive , uten å nevne enkelte indiviider det lyser bitterhet lang vei ifra her inne. Oi nei nei. også har vi de med høyere moral da, som er født uten lyst, kun moral! Akkurat som jeg ikke har moral fordi jeg synes en gutt er deilig.. voks opp a gitt!! Anonym poster: a2dc2509a29491077143a3e9e1201808
solch Skrevet 24. september 2012 #5 Skrevet 24. september 2012 (endret) måtte ta meg en tur jeg å, av ren nyskjerrighet. Ser jo ut som en gjeng pusekatter hele gjengen. Til og med de som har noe mandig over seg ser ut som pusekatter. Men for de som liker pusekatter er det sikkert en fin ting. Har iallefall ikke tenkt å prøve meg, da jeg syntes hele greierne skriker desperat på lang vei. Men kan hende jeg tar feil? Og forresten, kan det ha seg slik at jeg kom borti noe feil da jeg trykte ut "menn"? Kodeord for pusekatter? Skjønner iallefall hvorfor det heter sukker. Endret 24. september 2012 av solch 1
Gjest Lurifix Skrevet 25. september 2012 #6 Skrevet 25. september 2012 bortsett fra bitre uatrakktive , uten å nevne enkelte indiviider det lyser bitterhet lang vei ifra her inne. Du kan nevne meg!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2012 #7 Skrevet 25. september 2012 Nå har jeg nettopp vært inne på sukker og sett på bilder, for å se hva det dreier seg om, siden fler her inne nevner det stedet. Er jo mange deilige gutter/menn der inne på 25-35 jeg lett hadde kost meg med ganske raskt. Trodde det var få jeg, siden gutta klager over at jentene ikke tar kontakt. Hallo medkvinner, der er det mye snadder da, er jo bare å velge ivei. Vurderer sterkt å melde meg inn selv om jeg vanligvis treffer folk ute irl lett. Problemet mitt er bare det at jeg bare vil ha en elsker eller pulevenn som noen kaller det, for å treffes jevnlig og ikke ett kjælighetsforhold, og da er det egentlig greiere irl, tror jeg. Sukker er vel mer for de som er ute etter kjærlighetsforhold eller er det noe for meg og? Anonym poster: a2dc2509a29491077143a3e9e1201808 Nettdatesider er for folk som er ute etter et seriøst forhold, i alle fall nettsider som sukker, q500 og match. Så synes heller du burde finne en nettdateside for akkurat folk som kun vil ha sex. Ellers lurer du jo folk! Anonym poster: bf3895fabb1174293a6a6faa0fe6e5fe 4
belle_ Skrevet 25. september 2012 #8 Skrevet 25. september 2012 Måtte ta å sjekke selv. Synes det var fler kjekke menn enn kvinner for å si det sånn. Så skjønner ikke helt greia med at damene får så mye oppmerksomhet der? Synes det var få pene damer, vil si de fleste ligger midt på treet. Mens kanskje 15-20 % av guttene så rett bra ut. Mange jeg kunne gått på date med ihvertfall, hoho. Dog foretrekker jeg å møte menn irl, tror ikke jeg hadde klart å møte noen etter å kun snakket på nett. Kanskje jeg skal ta å melde meg inn, greit med litt utfordringer i hverdagen.
Niennas Skrevet 26. september 2012 #9 Skrevet 26. september 2012 Tråden ryddet iht KGs regler. Niennas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå