Gå til innhold

Dine treningsvaner

Fremhevede innlegg

Gjest Carmelita
Skrevet

Hvor og hva trener du? Hvilke erfaringer har du med de ulike treningssentrene? Hvor ofte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

Eg trenar ein dag på treningssenter og der tar eg aerobictimar. Ellers tar eg dansetimar med ei gruppe hos privatperson + ballspel/styrke med vennar 1 gong i veka.

Om du ville ha info om treningssenter så er det nok andre som kan komme med noko betre..

Skrevet

Friskis & Svettis. Saltimer, spinning og styrkerom.

I tillegg forsøker jeg å få gått minst et par turer i uken, som er ca 5 km. (rundt vannet)

Skrevet

Trener tre eller fire ganger i uka - ettersom hva jeg rekker - spinning på mandag, spin/styrke i kombinasjonstime på tirsdag, stram opp på onsdag, fri torsdag og spin/stram opp på fredag.

Helga tar jeg meg fri... :wink:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Trener på kristiansand sportsenter. Der varmer jeg alltid opp 20 min med sånn sykkelsak (kan ikke navnet på de :oops: ) også er det noen pace apparater jeg bruker og litt situps og avogtil er det step der. Går dit ca 2-3 ganger i uka.

Skrevet

Trener på SATS, prøver å rekke tre ganger i uka, men av og til blir det med to. Trener på kondisjonsapparater + styrke i treningssalen, eller jeg er med på aerobic, kick puls og liknende.

Skrevet

Trener ca. 5 dager i uken.

- 3 dager i uken trener jeg på Aktiva Gym (2 dager med vekter og 1 dag aerobic).

- 1 dag i uken trener jeg på Bårdar danseinstitutt

- 1 dag i uken trener jeg vekter på Champion Gym

Skrevet

Trener 1 time 2 dager i uken, hvilke dager kan variere med planene. Jeg bruker et av SiOs treningssentre, og er veldig fornøyd. Jogger, trener styrke og strekker ut.

Amarone

Skrevet

Pleier å stå opp tiiidlig om morgenen, lenge før andre i det heletatt har tenkt tanken på å lette på øyelokkene - da stikker jeg ut og jogger!

Jeg liker å jogge om morgenen. Da føler jeg meg frisk og opplagt hele dagen, og får "gjort unna" treninga, så jeg får hele ettermiddagen fri til å gjøre hva jeg vil.

Gjest Ethereal
Skrevet

Hjemme trener jeg ca 4-5 g/uke. Ca to ganger styrke, resten en lett blanding. Om vinteren mer aerobic og innendørsaktiviteter, om sommeren sykler jeg i terrenget.

Nå, mens jeg bor i Nederland fram til juni, har jeg trent litt på treningsstudio, men det er overfylt og lite fristende. I tillegg har jeg begynt å jogge om morgenen, i noen nydelige parker ikke langt fra der jeg bor. Dette blir vel ca 3g/uke.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Før trente jeg opptil 6 ganger per uke, men nå som jeg har heltidsskole og to jobber i tillegg blir det lite tid til trening. 1-3 ganger per uke, alt etter hvor mye jobb jeg har. Kanskje jeg burde ta meg en tur på SATS istedet for å sitte på pc-salen og skrive på KG? ;)

Skrevet

Mandag: Spinning

Onsdag: Spinning eller

Torsdag: step3

Fredag: Step2 eller

lørdag step3

Trener på Elixia

Skrevet

Har dårlig råd og ikke tid til å trene, men prøver å gå tur minst en time tre ganger i uka.

Skrevet

Jeg trener på SATS minimum 6 dager i uken. Varierer med spinning, step/høypuls og styrke. Synes de blå timene er best og får meg til å svette mest :hoppe:

Skrevet

Trener ca. tre ganger i uken på SATS, enten step, høypuls eller aeobic. Som regel blir det styrketrening etterpå. Ellers går jeg til og fra jobb hver dag, og det utgjør 40 minutter, så det er jo en form for mosjon det også. :)

Skrevet

Den var enkel;

JEG TRENER IKKE!!!!

Har riktignok prøvd meg som støtte-medlem på både SATS og ELIXIA, og da er jeg flink de fire-fem første ukene - til tross for at jeg alltid betaler for ett helt år av gangen...

Skrevet

Trener tre dager i uken

Mandager og onsdager trener jeg styrke i apparater og med handtler, og fredager trener jeg kondisjon og utholdenhet.

Skrevet

Jeg trener 3-4 ganger i uka, stort sett jogging, gjennomsnittlig 7-8 kilometer hver gang. Har tidligere spilt håndball og trent på treningsstudio...

Skrevet

Trener 3 ganger i uka når barna er hos pappaen, ikke i det hele tatt de andre ukene...! Går på SATS, og er veldig fornøyd der! Sykler som oftest ca. 1 mil først, dva. 25-30 minutter, og trener så styrketrening ca. 45 minutter, deilig! :hoppe:

Dina

Skrevet

INNEBANDY, som sikkert noen vet.

Mandag: Teknikk trening, liten hall

Tirsdag: Først Overall trening med 2 og 3 laget i medium hall

-Så overall trening med 1 laget i stoooor hall

Onsdag: Egentrening, noe jeg ikke er så flink med :wink:

Torsdag: Overall trening med 1 og 2 laget

Fredag: Trener jeg guttelaget

Helga: som regel kamper og dømming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...