AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Åh, jeg bare elsker høsten! Den er så koselig Gå turer i kald og frisk luft, i nydelig høstlandskap Ta på store, tykke, varme skjerf og fin kåpe Kakao og klementiner under teppe/foran peisen Stearinlys og innekos Hva liker du best med høsten? Anonym poster: 3e84a7dd6b072afd783124268c531f88 8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Jeg er også veldig glad i høsten. På høsten er luften herlig og frisk, ikke klam og ekkel som den kan være om sommeren. Høsten er dessuten mye mer laidback, og folk er ikke i hysterisk sommerferiemodus hele tiden. På facebook slutter folk å snakke om været hele tiden, for om sommeren er det jo ikke måte på syting om det skulle regne et par dager. Høstens farger er også helt skjønne, temperaturen er akkurat passe, og man kan spasere fredelig over alt Anonym poster: cb82a670613ed69bb27a2f7ce03a3635 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Ikke for å ødelegge tråden din, men nei, jeg elsker ikke høsten. Det er bare trist når den fine sommeren er over. Jeg likte høsten da jeg hadde en kjæreste, vi nøt påsken med lys og gåturer i regnet. Det savner jeg. Anonym poster: 29be5be707845bdb1640932c535b4d31 1
Longgone Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Jeg også, så lenge det ikke regner! Elsker å pakke meg inn i varme klær
Marsipan Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Hva liker du best med høsten? Anonym poster: 3e84a7dd6b072afd783124268c531f88 Frisk, skarp luft, tente stearinlys, fårikål, fyr på peisen og eplekake bakt på epler fra egen hage. Ikke noe pes med barberhøvel og solkrem bare man skal ut en liten tur! Alle insekter dør eller går i dvale
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Jeg ELSKER høsten. Om sommeren får jeg varmeutslett over føtter og hender, og det kan være fryktelig vondt. Eneste middelet som funker er kulde. Om vinteren slår raynaudsen ut for fullt, og ikke den tjukkeste ulla kan hjelpe (og nei, jeg er ikke 60, "bare" 24). Om høsten er luften perfekt. Elsker å gå turer og jogge på høstkvelder. Også liker jeg at jeg kan dekke hele kroppen med klær! Og være inne uten å få dårlig samvittighet. Og selvfølgelig alle de fine fargene! Anonym poster: e3234d868be63077615b068126229c07
Tabris Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Jeg også elsker høsten, det er min favorittårstid! Den klare luften, den friske vinden og de fantastisk vakre fargene. Når høstluften kommer, da våkner jeg. Får masse energi og godt humør.
Ego Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Jeg liker fargene, at det endelig er mørkt om kvelden/natta (bor nordpå ja). Liker lufta, luktene, og den totale avslapningen når man etter å ha fryst r**a av seg ute har tatt en varm dusj og sitter inntullet i ullpledd med en uanstendig stor kopp te med honning og go-serie på TV'en. Når det er sagt så kunne gjerne temperaturene vært høyere, og jeg hater alle edderkoppene som plutselig skal søke tilflukt i leiligheten min
Gjest Filleproletiet Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 (endret) Elsker fjorden om høsten. Det er stille, man er som regel alene. Jeg elsker spesielt helt stille høstkvelder nede ved fjorden, alene på jakt etter ørreten. Det er en helt spesiell atmosfære, særlig hvis det er litt disig utover kvelden. Stille og krystallklart vann. Alle årstider har sin sjarm, og det gjelder å sette pris på dem alle. VI er heldige som bor i et land med fire distinkte årstider! Ja, og fårikål og den første dagen med snø! Endret 23. september 2012 av Filleproletiet
Kapteinen Skrevet 24. september 2012 #11 Skrevet 24. september 2012 Sommeren er for varm, vinteren er for kald (dog veldig vakker) og våren er helt ok. Høsten er den suverene årstiden og den markerte sin dominans for oss osloborgere tidligere denne uken da den ga oss regn, hagl, lyn, torden, blå himmel, sol og trippel regnbue alt i løpet av en knapp halvtime.
Gjest blah blah Skrevet 24. september 2012 #12 Skrevet 24. september 2012 Høsten er deilig Elsker å gå turer i regnet og lage kakao/te når man kommer inn. Man føler seg så utrolig mye bedre Elsker iskald solskinnsdag hvor man setter opp alle vinduer og lufter det nyvaskede huset. Akkurat som at høstluften klarer å ta det siste støvet man ikke har fått tørket bort selv. Elsker røkelse, stearinlys, viltgryter, spennene bøker når man sitter der med sitt ene leselys. For å ikke snakke om klærne. Nå er tiden inne for å bruke tykke, gode sokker, skjerf, luer og høstmoten er som regel mye finere generellt. Og fargene og utviklingen i naturen. Perfekt for en hobbyfotograf som meg
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #13 Skrevet 24. september 2012 Jeg også elsker høsten. Alt med høsten er koslig, stemningen, fargene, den klare luften, at det blir tidligere mørkt, tenne stearinlys og ikke minst lukte lys. Sette seg i sofaen med en god bok og dempet belysning, fyre i peisen, bake. Nyvasket hus lukter mye bedre på høsten, Ikke for å ødelegge tråden din, men nei, jeg elsker ikke høsten. Det er bare trist når den fine sommeren er over. Jeg likte høsten da jeg hadde en kjæreste, vi nøt påsken med lys og gåturer i regnet. Det savner jeg. Anonym poster: 29be5be707845bdb1640932c535b4d31 Påsken er på våren ... Anonym poster: 836b667ea5651ecb7e8bb1e7a23d098f
Ciara Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 Jeg elsker også høsten! Men er mer glad i september-høsten enn november-høsten Liker den klare, kalde lufta, nye klær, følelsen av ny start som henger igjen fra studietiden. Og innekosen - pledd, stearinlys, nye bøker
Calypso Skrevet 24. september 2012 #15 Skrevet 24. september 2012 Liker å se at naturen forandrer seg som den skal selv om det er litt trist å se når bladene dør, samtidig så føler man seg mer levende i kontrast til den "daue" tilstanden man er i når det er sommer... på høsten begynner jeg å treffe venner igjen. Når man har blitt vant til kulden så har jeg mye å se frem til, favorittseriene mine begynner og kan sees på nettet, det er ikke så lenge til bursdagen min, og vips så er det jul.. hurra.
Missandei Skrevet 24. september 2012 #16 Skrevet 24. september 2012 Høsten er fantastisk! - Kald, frisk luft, føler jeg får puste igjen. - De nyyydelige fargene overalt. - Sitte inne i skikkelig høststorm, med teppe, en kopp te (evt et glass rødvin) og en god bok. - Jogge i fred (folk slutter visst å jogge når sommeren er over). - Lukten! Det lukter høst. Aner ikke hvordan jeg skal beskrive det, men er ihvertfall sånn det lukter i skogen nå om dagen. - Alle de fine klærne, elsker tilbehør som skjerf, luer og hansker. - Mørkt om kvelden så jeg får sove. Og sikkert tusen flere ting, høsten er den årstiden hvor jeg er desidert lykkeligst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå