AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 Hei! Fyren jeg har noe på gang med har vært bortreist en uke, og kommer igjen i morgen. Jeg gleder meg sånn til å se ham igjen, sommerfugler og bobler i magen men hvordan kan jeg få tida til å gå? Det går så seent, jeg ville jo helst truffet ham i går. Har brukt opp internett, og tv er bare kjedelig. Er på jobb også, så jeg får ikke gått tur eller gjort noe fornuftig, sitter bare og lengter.. det er jo litt fint også da, selv om man føler seg som en fjortis igjen Anonym poster: cbb3c103ae1ff86952590b0a5350b17f 1
Gakkepus Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Hehe, det var et koselig avbrekk for det man ellers leser på KG. Sitter med den samme følelsen. Det er vanskelig å si hva det er du kan gjøre for å få tiden til å gå, jeg vet iallfall at det er utrolig vanskelig. Men nyt den følelsen så lenge som mulig. Forelskelse er absolutt herlig.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Haha, jeg er i en liknende situasjon... venter på å prate med han jeg dater, han er opptatt med barnet sitt og vi har ikke avklart helt hvordan ting blir videre etter en veeeldig hyggelig og lang date tidligere i helga. Tida går sakte, ja Skikkelig betatt har jeg blitt også - en god følelse. Men jeg prøver å holde på med mitt, husarbeid, jobbting (siden du er på jobb kan jo du også det ), trening, og være bevisst på at jeg har et bra liv også uavhengig av ham... Vi får bruke denne tråden til å oppdatere og underholde hverandre. Anonym poster: 97ec67f948ba8a903fca5ce6598fa13c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Så kjekt at det er flere i samme situasjon! Dere har rett i at man burde nyte følelsen, det er lenge siden sist jeg hadde det sånn. Jobben min er en slags vaktfunksjon, så ut over å passe telefonen har jeg ikke så mye å gjøre har klart å kaste bort litt tid på youtube nå da, også er det straks Alt for Norge på tv. Tankene flyr da, men litt dagdrømming har vel aldri skadet noen Helga har gått fort ellers, med litt friluftsliv og jobb, så det er bare siste kneika ikveld før jeg kan se ham igjen. Er det noen av dere som er offisielt kjærester? Det er ikke vi, vi er fortsatt under radaren for felles venner. Det gjør det jo litt mer spennende, og litt vanskeligere å holde ut siden jeg ikke kan fylle hodene deres med forelska babbel :fnis: Anonym poster: cbb3c103ae1ff86952590b0a5350b17f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 Vi er absolutt ikke kjærester, har bare truffet hverandre noen få ganger, og vi vet ikke helt hvor vi har hverandre. Men har ingen felles venner, så jeg kan fint plage venninnene mine. Noe jeg akter å gjøre Anonym poster: 97ec67f948ba8a903fca5ce6598fa13c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå