Gå til innhold

Fjernet

Gjest Fotballfruenr

Anbefalte innlegg

Gjest Fotballfruenr
Skrevet (endret)

Fjernet

Endret av Fotballfruenr
Videoannonse
Annonse
Gjest Fairydust
Skrevet

Spiser noe annet i tillegg til sjokoladen, potetgullet, og yoghurtnøttene?

Gjest Fotballfruenr
Skrevet

Spiser noe annet i tillegg til sjokoladen, potetgullet, og yoghurtnøttene?

Ja absolutt. Frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds..

Gjest Fairydust
Skrevet

Ja absolutt. Frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds..

OK. Har du vært i mer fysisk aktivitet enn tidligere? Har du bedre forbrenning (bæsjer du oftere)?

Gjest Fotballfruenr
Skrevet

OK. Har du vært i mer fysisk aktivitet enn tidligere? Har du bedre forbrenning (bæsjer du oftere)?

Nei, bæsjer ikke oftere, trener sjeldent, men går jo til skolen hver dag. Blir vel 10-15 min med gåing. Ellers ingen aktivitet... Er litt mistenksomt.

Gjest Fairydust
Skrevet

Nei, bæsjer ikke oftere, trener sjeldent, men går jo til skolen hver dag. Blir vel 10-15 min med gåing. Ellers ingen aktivitet... Er litt mistenksomt.

Hmm, ja det høres jo egentlig litt merkelig ut.

Gjest Fotballfruenr
Skrevet

Hmm, ja det høres jo egentlig litt merkelig ut.

Ja... Kan jo være hende at jeg har fått raskere forbrenning, kanskje fått av meg "babyfettet"- men jeg er jo i tjueåra..

Skrevet

Ja... Kan jo være hende at jeg har fått raskere forbrenning, kanskje fått av meg "babyfettet"- men jeg er jo i tjueåra..

Bendelorm?:P

Usannsynlig!

Men tror nok jeg ville ført en mat-dagbok i en månedstid, og logget vekten din(vei deg om morgenen, etter do-besøk, før du spiser eller drikker noe), og så tatt med dagboken til legen og spurt:P Nesten mer av nysgjerrighet enn bekymring :fnise:

Anonym poster: 13185f1beddf0cac0fd06bade5d95139

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Er du stressa fortiden? Om du har høy puls og litt uro i kroppen, kan det være en grunn.

Skrevet

Kroppen er ikke en enkel maskin og det kan være en rekke ting som gjør at du varierer i vekt.

Væskebalanse, glykogen, fett, muskler, osv.

Hvis det hadde funnets en måte å direkte måle nøyaktig hvor mye fett man til enhver tid hadde lagret så hadde det vært greiere å få en oversikt om maten gjør at du lagrer mer fett enn du forbruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...