Gjest Fotballfruenr Skrevet 23. september 2012 #1 Skrevet 23. september 2012 (endret) Fjernet Endret 7. oktober 2012 av Fotballfruenr
Gjest Fairydust Skrevet 23. september 2012 #2 Skrevet 23. september 2012 Spiser noe annet i tillegg til sjokoladen, potetgullet, og yoghurtnøttene?
Gjest Fotballfruenr Skrevet 23. september 2012 #3 Skrevet 23. september 2012 Spiser noe annet i tillegg til sjokoladen, potetgullet, og yoghurtnøttene? Ja absolutt. Frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds..
Gjest Fairydust Skrevet 23. september 2012 #4 Skrevet 23. september 2012 Ja absolutt. Frokost, lunsj, mellommåltid, middag og kvelds.. OK. Har du vært i mer fysisk aktivitet enn tidligere? Har du bedre forbrenning (bæsjer du oftere)?
Gjest Fotballfruenr Skrevet 23. september 2012 #5 Skrevet 23. september 2012 OK. Har du vært i mer fysisk aktivitet enn tidligere? Har du bedre forbrenning (bæsjer du oftere)? Nei, bæsjer ikke oftere, trener sjeldent, men går jo til skolen hver dag. Blir vel 10-15 min med gåing. Ellers ingen aktivitet... Er litt mistenksomt.
Gjest Fairydust Skrevet 23. september 2012 #6 Skrevet 23. september 2012 Nei, bæsjer ikke oftere, trener sjeldent, men går jo til skolen hver dag. Blir vel 10-15 min med gåing. Ellers ingen aktivitet... Er litt mistenksomt. Hmm, ja det høres jo egentlig litt merkelig ut.
Gjest Fotballfruenr Skrevet 23. september 2012 #7 Skrevet 23. september 2012 Hmm, ja det høres jo egentlig litt merkelig ut. Ja... Kan jo være hende at jeg har fått raskere forbrenning, kanskje fått av meg "babyfettet"- men jeg er jo i tjueåra..
AnonymBruker Skrevet 23. september 2012 #8 Skrevet 23. september 2012 Ja... Kan jo være hende at jeg har fått raskere forbrenning, kanskje fått av meg "babyfettet"- men jeg er jo i tjueåra.. Bendelorm? Usannsynlig! Men tror nok jeg ville ført en mat-dagbok i en månedstid, og logget vekten din(vei deg om morgenen, etter do-besøk, før du spiser eller drikker noe), og så tatt med dagboken til legen og spurt:P Nesten mer av nysgjerrighet enn bekymring Anonym poster: 13185f1beddf0cac0fd06bade5d95139
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. september 2012 #9 Skrevet 23. september 2012 Er du stressa fortiden? Om du har høy puls og litt uro i kroppen, kan det være en grunn.
Supraspinatus Skrevet 23. september 2012 #10 Skrevet 23. september 2012 Kroppen er ikke en enkel maskin og det kan være en rekke ting som gjør at du varierer i vekt. Væskebalanse, glykogen, fett, muskler, osv. Hvis det hadde funnets en måte å direkte måle nøyaktig hvor mye fett man til enhver tid hadde lagret så hadde det vært greiere å få en oversikt om maten gjør at du lagrer mer fett enn du forbruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå