Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å tenke litt 'utenfor boksen'?

Jeg holder på med mitt 2. år på sykepleiestudiet. Jeg visste ikke helt hva jeg gikk til da jeg begynte. Må ærlig si at jeg ikke ser fram til en jobb som går ut på å pleie,behandle,trøste og gi omsorg til syke og trengende mennesker.

Men det har seg sånn at jeg ikke vet hva annet jeg vil utdanne meg som, så planen er å fullføre studiet da jeg har hørt at det er så mange muligheter etterpå.

Har dere noen forslag til hva en utdannet sykepleier kan jobbe som/med? Som ikke er det man kan kalle "tradisjonell sykepleie" ? Såklart kan jeg jobbe som flyvertinne,i butikk, osv.. Men det kan jo "hvem som helst" Vil jo gjerne ha noen fordel med å ha en bachelor i sykepleie.

Hva tror dere? :) Takk!

Anonym poster: 9b7ecc66def91d944917c74b2c68c8c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om sykepleiere som jobber på veterinærklinikk og bistår veterinæren.

Skrevet

Vet om sykepleiere som jobber på veterinærklinikk og bistår veterinæren.

Gjør du?? Det hadde vært perfekt! Kjenner du noen som gjør det, eller har du bare hørt om? (Lurer på om det er samme lønn som dyrepleiere, som er svært lav lønn)

TS

Anonym poster: 9b7ecc66def91d944917c74b2c68c8c8

Skrevet

Det er noen jeg kjenner, eller rettere sagt kjente. 2 stykker. Litt ute av nærmeste krets nå, men de ga inntrykk av at det ikke var sånn helt uvanlig å få jobbe på dyreklinikk. Fikk inntrykk av at de jobbet litt sånn dyrepleieraktig, men bisto som sagt også veterinær ifm inngrep o.l. Den ene fikk også "videreutdanning" innen dyrepleie etterhvert.

Tror du rett og slett må holde øyne og ører oppe, og kanskje også ta aktiv kontakt og forhøre deg litt rundt. Kanskje sier de nei i første omgang og tenker seg om og ringer deg senere - skaff deg et visittkort du kan legge igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...