Gå til innhold

Angora-genseren fra H&M (Lana del Rey) - utsolgt overalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den rosa/fersken-fargede? Finnes den i butikker i det hele tatt? På nettbutikken er den utsolgt hvert fall, og det går ikke an å bestille den over katalog. Skal til Oslo i morgen, har de den der f.eks.?

Anonym poster: 2a2795c06d35c0cb04bf792f2a80d819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fairydust

De nye kolleksjonene til H&M blir bestandig utsolgt fort. Var på nettbutikken i går og skulle kjøpe noen plagg fra den nye kolleksjonen, men alt i min størrelse var utsolgt omtrent. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må sitte klar når nettbutikken åpner på lanseringsdagen, Fairydust. Da har du i det minste muligheten til å kapre det du vil ha. Jeg fikk tak i det jeg ville både på Jimmy Choo kolleksjonen, Lanvin og Versace.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Du må sitte klar når nettbutikken åpner på lanseringsdagen, Fairydust. Da har du i det minste muligheten til å kapre det du vil ha. Jeg fikk tak i det jeg ville både på Jimmy Choo kolleksjonen, Lanvin og Versace.

:-)

Jeg er ikke så opptatt av merker, så akkurat disse kolleksjonene har jeg egentlig unngått med vilje. Men jeg tenker på disse vanlige kolleksjonene uten en kjendisdesigner i spissen. Er jo rart om man må sitte med hånden på tastaturet med en gang det slippes i nettbutikken? :gjeiper:

Ville bare ha noen uskyldige plagg fra årets høstkjolleksjon.. vel, vel :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så opptatt av merker, så akkurat disse kolleksjonene har jeg egentlig unngått med vilje. Men jeg tenker på disse vanlige kolleksjonene uten en kjendisdesigner i spissen. Er jo rart om man må sitte med hånden på tastaturet med en gang det slippes i nettbutikken? :gjeiper:

Ville bare ha noen uskyldige plagg fra årets høstkjolleksjon.. vel, vel :unsure:

Ok, trodde du mente gjestekolleksjonene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er nok utsolgt de fleste steder.

Hva er kilden din her? Jeg så nettopp på Nathalie Helgeruds blogg i kommentarfeltet at en avdelingsleder i H&M samt flere som hadde ringt butikker sa at den faktisk ikke er kommet i butikk ennå. Varen er forsinket 2-3 uker.

Endret av Glynis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aphrodite

Jeg trøster meg med at Lana ser bedre ut i den enn jeg noengang hadde gjort, hehe : D

Hahah, ikke tenk sånn! Jeg skaaal oppdrive den uansett. Eller jeg skal prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahah, ikke tenk sånn! Jeg skaaal oppdrive den uansett. Eller jeg skal prøve..

Si ifra om du finner den :laugh: Hvis jeg er heldig kan jeg få øye på noen som går på gata med den, og, ja... ta i bruk kloroform og tunge, stumpe gjenstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo masse fine andre angora gensere på markedet da:)

Har du noen tips? =) Var spesielt fargen jeg falt for, var så herlig i kontrast til alle de tunge høstfargene som er i klesbutikkene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Si ifra om du finner den :laugh: Hvis jeg er heldig kan jeg få øye på noen som går på gata med den, og, ja... ta i bruk kloroform og tunge, stumpe gjenstander.

Det skal jeg gjøre! Jeg falt så for fargen. Det er så mørke farger for tiden syntes jeg.

Stumpe gjenstander ja, høhøh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...