Gå til innhold

Gode Jeans

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tips?

Jeg sliter sånn med å finne jeans som er gode å ha på. De MÅ være myke og lett å bevege seg i. Men IKKE være tights-jeans.

Helst av den "skinny" typen, Men helst ikke over 500 kr og det er vel her problemet kommer?

Tips til nettbutikk? Helst Norsk:)

Anonym poster: f4be6289998d12e7bb5f12c85dbe38ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med jeggings? De er ikke som tights-jeans og ser i utgangspunktet ut som helt vanlig bukser, med lommer, glidelås og alt. Jeg har kjøpt noen fra Dr. Denim for 400 kr på Carlings. De sitter utrolig pent på både på meg og to venninner av meg som alle har forskjellige kroppsbygning (hun ene venninnen min er tynn som en strek, den andre er også veldig tynn, men med litt mer former, og jeg er helt normal). Må være de mest behagelige buksene jeg har vært borti, vet ikke hvordan kvaliteten på dem er i og med at jeg ikke har brukt de så alt for mye, men for 400 kr, synes jeg uansett at de var et røverkjøp! De hadde dem i rød, svart og tre forskjellige jeans-vasker om jeg ikke husker feil :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er forelsket i Nudie, men disse ligger på rundt 1000,- Tube Kelly er slim, holder formen og er fantastisk behagelige. Har imidlertid sett de til rundt 600,- på salg på Carlings, så du kan jo kikke litt.

Skrevet

Bik Bok har til 500 kr. Veldig behagelig å ha på seg selv om de sitter som et pølseskinn

Anonym poster: cc4422c7d7c30c075a55188b3e6e243e

Skrevet (endret)

Jeg har to jeans (ei lys og ei mørk) fra Blink. Supergode på, holder fasongen og blir ikke slamsete og signe etter noen dagers bruk. De er ikke superslim, men ganske smale, så går går nedi boots og støvletter.

Ang pris så er de litt dyrere enn hva du er ute etter, tror jeg betalte 800kr pr bukse.

Endret av maya76
Skrevet

Dr. Denim fra Carlings! De er utrolig behagelige og sitter jævlig bra på! Jeg har litt ekstra på kroppen, men disse ser veldig bra ut selv på meg!

Skrevet

Cubus har jeans som er skinny, sitter godt, er myke og veldig behagelige. Eg har en modell som heter Milla, den er høy på livet. Og Gemma er lavere..billig er de og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...